- Burger
- Pastane & Fırın
- Pizza
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Venedik Cafe & Pasta
Venedik Cafe & Pasta Değerlendirmeler
...r
6 Ay Önce
Siparişte kargoda mekik de harika teşekkürler
- Fıstıklı Mekik Kek (500 gr.)300 TL
...z
6 Ay Önce
gorselle alakasız bir pasta geldi ama lezzetliydi elinize sağlık
- Çikolatalı Çilekli Pasta (6 Kişilik)750 TL
...Z
7 Ay Önce
On numara ellerine sağlık çok güzel olmuş teşekkür ediyorum
...Z
8 Ay Önce
On numara elinize sağlık çok güzel
...Z
9 Ay Önce
On numara ürün çok kaliteli elinize sağlık teşekkür
- Bomba Kurabiye (500 gr.)400 TL
...ş
9 Ay Önce
Alışılmış lezzetlerden farklı güzel bir deneyim.
...z
9 Ay Önce
Çok beğendik çok memnun kaldık. İlk siparişimdi ve son olmayacak. Ellerinde ek kalmadığı için bi kutu soğuk baklava yollamışlar çok sevindim. Bereketli günler olsun inşallah. ;)
- Tuzlu Kurabiye (500 gr.)175 TL
- Ekler (500 gr.)225 TL
...Z
9 Ay Önce
Ürün geldi çok güzel teşekkür ederim
- Ekler (500 gr.)225 TL
...n
9 Ay Önce
Kuru pastaları güzel,taze
- Şekerli Kurabiye (500 gr.)225 TL
- Tuzlu Kurabiye (500 gr.)175 TL
...r
3 Ay Önce
sürekli burdan kurabiye söylüyorum ama son dönemde artık notlara bakmaz oldunuz bunu notlara lütfen okuyun
...n
8 Ay Önce
Tadı güzeldi ama pandispanyasında beyaz yumurta kabuğu çıktı. En azından buna dikkat edebilirler.
...Z
9 Ay Önce
Ürün geldi çok güzel teşekkür ederim
- Bomba Kurabiye (500 gr.)400 TL
- Fıstıklı Mekik Kek (500 gr.)300 TL
...n
10 Ay Önce
Kuru pasta guzel
- Şekerli Kurabiye (500 gr.)225 TL
- Tuzlu Kurabiye (500 gr.)175 TL
...a
4 Ay Önce
spesiyal kurabiye istedim ama tatlı fıstıklı olanlardan konulmamis
...ş
5 Ay Önce
Sipariş teslim edildi yazıyor ne gelen var ne giden dalga mı geçiyorsunuz.
...n
8 Ay Önce
gorseldeki gelmedi
...u
9 Ay Önce
Bu 2. Siparişim oldu. İlki gibi Tam 1.5 saatte geldi. Pastalar kendini bırakmıştı. Boşa gitmesin diye yedik. Asla tavsiye etmiyorum.
...l
9 Ay Önce
Muzlu diye sipariş verdim içinde muz yok pasta çok kötüydü
...r
9 Ay Önce
Gönderilen 2 dilim tiramisu bozuktu , resmen tadı ekşimişti. Bir daha sipariş vermeyeceğim.
- Karamelli Trileçe145 TL
...l
9 Ay Önce
İnanmıyorum böyle bir şeyi nasıl gönderirken utanmadınız 0 lezzet o kadar kuru pişmiş ki tavuk olduğundan şüpheliyim tahta parçası deseler daha inandırıcı olurdu malesef venedikte sadece tatlı yenir🤧
...y
10 Ay Önce
Kar tanesi profiterolların kreması ekmişti hiç biri yenilmedi çöp oldu bir daha asla sizden sipariş almıyacam!!!
...r
10 Ay Önce
Teslımat suresı 30dk seklınde belırtılen sıparısımı 1saat 15 dakıka surmesıne ragmen yollamayıp bır de kurye gelmedı o yuzden beklettık dıye yalan soyledıler, sıfır puan olsa verırdım ama yok
...u
9 Ay Önce
Siparişim Tam 1 saat 40 dk da teslim edildi. Tek kurye ile çalışıyorlarmış. Kurumsal bir firmaya yakışmadı. Tavsiye etmiyorum.
...n
9 Ay Önce
Sansebastianın çikolatası eksikti göndermemişlerdi . Bayattı.

