rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Waffle
  • Restaurant Delivery

Çilek Çikolata

Rating 3.6 out of 5 stars, 100+ reviews
12 Eylül Cad. Baysan Aprt. No:69/1
...ğ6/14/2026Hızlı servis, ve malzeme bolluğu ayrıca Belçika çikolatası mükemmel herkese tavsiye ederim
...ş5/15/2026Tatlılar mükemmeldi herkese tavsiye ediyorum kurye arkadaşada teşekkürler
...r5/9/2026Bu işin vakkosu abim benim
...r5/5/2026Meyve ve sos fazlasıyla yeterli
...r5/4/2026Muhteşem lezzet hızlı teslim edildi ve özellikle getiren kurye yi tebrik ediyorum kapı otomatiğim açılmadı sabırla güler yüzle bekledi teşekkür ederim
...k5/2/2026Özenle arayıp bi yanlışı düzeltmek istemeniz ve ikram etmeniz bizi çok mutlu etti teşekkür ederiz Allah bol kazançlar versin inşallah
...k5/2/2026Her zaman sizden sipariş veriyorum ve harika bir sorun olduğunda arıyorsunuz çok incesiniz teşekkür ediyorum
...n4/22/2026Aşırı lezzetli meyveleri ve çikolatası tazecikti çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...R3/1/2026Her notumu dikkate alıp öyle hazırlıyorlar çok lezzetli Apollon favorim elinize sağlık
...n2/28/2026Gerçekten çok güzel bol malzeme oluşu herşeyin taze oluşu mükemmel :) Misafirim geldiğinde bile sipariş veriyorum ki herkes denesin bu lezzeti :) Ellerinize sağlıkkk
...t2/7/2026ellerinize sağlık güzeldi
...m2/1/2026Bubble waffle favorim. Son derece lezzetli ve hızlı teslimat için teşekkürler :)
...u1/12/2026Herşey mükemmel di elinize sağlık çok kısa sürede elime ulaştı
...y12/21/2025Gayet güzeldi
...n11/29/2025Anlatılmaz yaşanır.Bu kadar güzel lezzetli wafle yememiştim .⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...z11/3/2025hamuru yumuşacıktı.. zil çalınca gördüğüm manzara : getiren arkadaşın devrilmesin diye gösterdiği çaba taktire şayan.
...l7/7/2025biraz geç gelse de lezzetine değdi. teşekkürler..
...u4/10/2026sosu azdı. ve azıcık geç geldi
...n1/24/2026Karışık kafasına göre bi waffle göndermişsiniz bir tanesini onun dışında güzeldi
...e6/2/2026Gelmesi 1 30 saat sürdü daha hızlı gelseydi güzel olurdu
...k8/22/2025Waffle cok bulamac gibiydi her şeyi sanki üstüne atip da kurtulalım psikolojisiyle yapmislar bence yani görüntüsü pek değil hic hos degildi ama tadi cok güzeldi o yüzden goruntuden 2 puan kirdim
...c8/10/2025Waffel guzeldi ama limonata yoktu diye fusetea gondermisler boycot urunleri almiyoruz biz ve keske arayip sorsaydilar arasinda bide 30 tl farki da vardi ustellik
...v12/2/2025Tost çok güzeldi ellerinize sağlık. Wafflın çikolatasına bayıldım
...l5/18/2026Diğer platformda sütlü çikolata seçeneği var fakat yemek sepetinde yok. Burda daha ucuz olduğu için ucuz malzeme ve işçilik ile geliyor. Üzdü
...n4/13/2026Aşırı geç ve soğuk geldi
...n3/23/2026kivi çilek ve bonibon tarzı seyler ıstemıstım ustunde malzemesız ve cılek muz geldı onun dısında tadı guzeldı
...n9/17/2025Waffle’ın üzerinde istediğim beyaz çikolata sosu yoktu. Tabanında beyaz ve nutella istemiştim sadece nutella vardı. Normalde sosların kalitesini çok beğeniyordum fakat bu sefer yavan geldi. Beğenmedim
...r6/9/2026Fıstık ve hindistan cevizi ekstra satın almama rağmen yoktu malzemeler az ve soğuktu diğer güzel yapan waffle işletmelerinden devam edeceğim
...z5/24/2026Diğer tatlılar için bir şey diyemem ama san sebastian almayın . Eve sipariş verdim donmuş gönderilmiş . Keşke yok deyip iptal edilseydi bu şekilde gönderileceğine
...l5/22/2026Sipariş gelmedi ki neyi değerlendirelim. Saatler geçti gelen giden yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Mehmet Ümitcan Güzelil

Çilek Çikolata