rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Restaurant Delivery

Gül Ayşe'nin Yeri

Rating 4.2 out of 5 stars, 2000+ reviews
İstiklal Mahallesi 113. Cadde No:82/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k6/9/2026Ellerinize sağlık
...k6/6/2026lahana sarmasını pek sevemedim lahanalarî sertti
...k6/6/2026yemekler çok güzeldi.kurabiyelerinizde harikaydı gerçekten.aldığınız parayı sonuna kadar hakeden bir işletmesiniz.hayırlı işleriniz bol kazançlariniz olsun🙃
...k6/3/2026Harikaydı
...k6/2/2026Mükemmeldi saolun
...k6/1/2026Aşırı Lezzetliyidi
...k5/22/2026Harikaydı elinize emeğinize sağlık
...k5/20/2026Hep söylerim hep aynı kalite çok seviyorum
...k5/5/2026ikramınız için çok teşekkür ederim
...n5/4/2026yıllardır sipariş veririm eskiye göre yemek çeşitlilik azaldı ama el lezettlerinden çok memnunum
...z4/22/2026En sevdiğim işletmelerden biri
...ı3/12/2026Yemekler gayet lezzetli özellikle Mantı çok iyi notlara dikkat ediyorlar
...s1/17/2026Ellerinize sağlık 🥰
...s1/9/2026O kadar lezzetli ki yemekleriniz 5 yıldızı hakeden bir yer
...i12/19/2025Fiyat ve kalite olarak herşey güzel.
...k12/18/2025Hep annemi özlediğimde sipariş ederim. Hiç hayal kırıklığına uğramadım.
...k12/9/2025Muhteşem tabi ki, daimi olarak sipariş verdiğim ve çok memnum kaldığım bir işletme. İnşallah hep böyle devam eder.
...e11/21/2025Yaprak sarma sıcak gelseydi keşke onun dışında hepsi mükemmel lezzetlerdi
...k11/19/2025Böyle bir şey yok, her şey muhteşem.
...s11/14/2025Tüm yemekler mükemmel gerçekten
...k10/29/2025Yemekler ve hersey çok güzel
...n10/24/2025Isparta da gerçekten ev yemeği olarak en iyisi
...l9/7/20252.5 yaşındaki oğlum sizin corbalarinizdan başkasıni içmiyor.. Çok lezzetli ve sıcacık geliyor teşekkürler 🙏
...l9/7/2025Hastalığım sürecinde yemekleriniz kurtarıcım oldu.. Ellerinize sağlık
...k8/26/2025Her şey çok güzeldi ama Karışık Sebze bir başkaydı. Bir kaşık aldım ve Domates Biber Patlıcan diye bağırasım geldi.
...k8/26/2025Misafirlerim çok memnun kaldı. Çok teşekkürler
...l8/25/2025ÖZELLİKLE FASULYE VE BULGUR P. HARİKAYDI
...z8/19/2025Güzel corba için teşekkür ederim
...l8/16/2025Dükkanlarına bir yemek sormaya gelmistim ellerinde yok oldğu için mahcup olmuslardi patlıcan yemeğiniz grcktn çok güzel yaprak sarmasintam ev yemeği gibi kıymalı saçma sapan üzüm yok icnde elinze sglk
...i8/7/2025Tek kelime ile mükemmel bağımlılık yaptı elinize sağlık 🌸🌸
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0021:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Gül Ayşe Özkamalı

Gül Ayşe'nin Yeri