rider-banner-icon
  • Döner
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Cadde Doy Doy Döner Sandviç

TESLİMAT
3.5 üzerinden 5 yıldız, 84 inceleme
Eski Havaalanı Cd. 62 A
...a18.06.2026lezzeti güzel
...n14.06.2026klasik lezzetli döner , bir tık soğuk geldi ama bu saatte gelen siparişte olur o kadar da ayrıca notu dikkate aldığınız için teşekkürler
...k19.05.2026Elinize emeginize saglik tesekkurler
...m04.05.2026sosu lezzeti bir harika ilk defa burdan sipariş verdim ama bayıldım ellerinize sağlık
...z21.04.2026tavuk dürüm güzeldi içi yeterliydi teşekkürler
...z21.04.2026fiyat performans bir ürün
...l19.03.2026çok lezzetli çok güzeldi elinize sağlık
...ç10.03.2026mega dürüm gerçekten inanılmazdı herkese tavsiye ederim normalde kolay kolay yazmam ama hakkını vermek lazım
...e07.03.2026İlk defa Burdan sipariş verdim, ve çok güzeldi elinize sağlık
...n05.03.2026böyle işletmelerin hastasıyız lezzet ve müşteri memnuniyeti on numara
...ş11.02.2026İlk defa sipariş verdim. Eski usül döner gayet lezzetliydi. Lavaşı yumuşaktı, yerken yormadı. Elinize sağlık. Kurye de ayrıca iyiydi. Kolay gelsin.
...r08.02.2026Kesinlikle tavsiye ederim ürün çok dolu ve sıcacık geldi teşekkürler
...z01.02.2026elinize sağlık tadı sosu gayet güzeldi içi bol doyurucuydu
...r26.12.2025Gayet doyurucu ancak ikidir biraz soğuk geldi. hizmetiniz için teşekkür ederiz.
...ş17.11.2025yedigim en iyi ve harika dönerci
...n30.10.2025yorumlar dikkate alinmis guzel
...m25.10.2025Bazen küçücük ikramlar eşdeğer birçok restoranın önüne geçirir, notlara dikkat etmenize, ikramlarınıza tekrar tekrar teşekkür ederim
...m16.10.2025Yazılan nota dikkat eden, siparişin yanına bol bol ikram ekleyen, işinin hakkını veren ve ilk defa verdiğim parayı helal edeceğim bir işletme, sağolun çok teşekkür ederim
...k19.06.2026hatay usulü tavuk dürüm gayet güzel ancak içindeki sosu çok beğenemedim. ketçap tadı gibi geldi eğer ketçap varsa ketçapsız çok daha iyi olur gibi geldi
...z22.05.2026fiyat performans gayet güzeldi
...k14.06.2026Lavaş dağılmıştı kağıdından dolayı ve lezzet açısından bana uymadı
...r04.06.2026ürünlerde Mayonez olmasın diye not düştüm birdaha söylemeyin der gibi bol mayonezli yapılmış. 3 verme nedenim sıcak ve hızlı olması
...u15.04.2026Et tadı neredeyse hiç gelmiyordu ve 150 gram olduğundan da şüpheliyim
...n15.02.2026Tadı güzel ama en büyük menüyü alıp lavaş ekletmeme rağmen küçücük bir şey geldi asla doyurmaz atıştırmalık olarak tercih edebilirsiniz
...n10.08.2025fena değil ama kurye Güleryüzlu saygılı
...ş12.05.2026Hatay usülü yazıyor ama ben sos göremedim.
...n08.02.2026Döneri lezzetliydi ama içinde çokkkk az döner vardı resmen sadece ekmek yedim. Döner insnılmaz azdı. Normal olsa tam puan alırdı çünkü ekmeği ve eti lezzetli ama gramaja uymadıkları için İlk ve sondu
...ğ27.09.2025Ayranım eksik geldi sandviç ortalama ama sıcak geldi
...ı17.06.2026Urfa mardin Diyarbakır bu döneri keşfetsin ekmek arası pul biber yemek isteyenler çekinmeden sipariş verebilirler hayatım boyunca bu kadar pulbiber yememiştim
...ş15.06.2026Çok bayat ekmek
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3023:59
Sunday11:3020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: