- Home-Made Cuisine
- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Esnaf 3208
Esnaf 3208 Ratings & Reviews
...n
Yesterday
Hünkar Beğendi çok güzeldi, her zamanki gibi hızlı geldi. Teşekkür ederim.
- Not availableHünkar Beğendi + 3 Seçenekli Yan Ürün ile birlikte
- Cacık130 TL
...n
5 days ago
Kurye 2. kez istediğim nohut yemeğini tamamen dökmüş bir de kapıda siz iptal edin ben suçlu olmayayım diyor yani şu kurye olayı yemeksepetine geçtiğinden beri bu durumlar yaşanıyor keşke çözülse.
- Sulu Yemek Menü425 TL
...k
1 week ago
Güzsl
- Not availableDoyuran 4'lü Menü (Usta İşi Etli Yemekler)
...n
1 week ago
Taze Fasulyeniz çok güzeldi, notumu okuyup yine de pilavı da gönderip cacığı da gönderdiğiniz için çok teşekkür ederim. Çok nezaketlisiniz. Kurye de her zaman çok hızlı.
- Not availableSebze Yemeği Menü
...n
1 week ago
fasulye ve çorba çok lezzetliydi 👌
...n
1 week ago
Yine çok güzeldi teşekkür ederim elinize sağlık 🙏🏻
- Not availableSoslu İzmir Köfte
- Mevsim Salatası130 TL
- Not availableKremalı Mantarlı Tavuk Göğüs + 3 Seçenekli Yan Ürün ile birlikte
...n
1 week ago
Beğeniyorum, sık sipariş verdiğim bir yer oldu. Bugün etli kuru patlıcan dolması ile kuru fasulye denedim gayet lezzetliydi. Her gün farklı çeşitlerin olması çok iyi.
- Not availableKuru Fasulye
- Not availableEtli Kuru Patlıcan Dolması + 3 Seçenekli Yan Ürün ile birlikte
...n
2 weeks ago
Çok hızlı geldi. Karnıyarık çok güzeldi ve doyurucuydu, teşekkür ederim elinize sağlık.
- Not availableDoyuran 4'lü Menü (Usta İşi Etli Yemekler)
...n
2 weeks ago
dolma çok lezzetliydi elinize sağlık ikraminiz içinde teşekkür ederim fakat mercimek çorbasının zerdecali cok fazla mercimek tadını basririyor
...k
3 weeks ago
elinize sağlık herşey çok güzel di
...n
1 month ago
nohut lokum gibiydi elinize sağlık
...a
1 month ago
Her zaman çok hızlı, lezzetli ve doyurucu. İkram tatlılar için teşekkürler
- Not availableDoyuran 4'lü Menü (Usta İşi Etli Yemekler)
...n
1 month ago
Her şey çok güzeldi
...k
1 month ago
her şeyiyle mükemmel lezzetli uygun ve bol porsiyonlu. kesinlikle öneriyorum.
...n
1 month ago
tavuğun sosu güzeldi asla kurumamis yumuşacıktı. ikraminiz için de teşekkür ederim . Gerçekten tam ev lezzeti asla midenizi rahatsız etmiyor her gün sipariş verdiğim yer oldu elinize saglik
...n
1 month ago
hepsi güzeldi ama çorba favorim oldu elinize sağlık
...n
1 month ago
Yemeğim geldiğinde sıcak ve lezzetliydi. Gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz.
...n
1 month ago
etli fasulye değil fasulyeli et olmuş çok lezzetliydi. Baharatlı hafif acılı damak tadıma çok uygundu elinize sağlık ikraminiz içinde teşekkür ederim
...a
2 months ago
Hızlı ve sıcak geldi lezzet, paketleme güzel kaliteli bir işletme.
...n
2 months ago
Siparişim 10 dakika içinde geldi soğumasını bekledim biraz :))elinize sağlık. Lezzet muhteşem
- Coca-Cola (25 cl.)90 TL
...K
4 days ago
Çok hızlı ve sıcak bir şekilde geldi. Paketlemesi özenliydi. Porsiyonu gayet büyüktü. Köftenin tadını çok beğenmedim ama yanında gelenler bile doyurucuydu
- Not availableIzgara Köfte + 3 Seçenekli Yan Ürün ile birlikte
...n
3 weeks ago
Yemekler lezzet olarak güzel fakat çorba ve cacık neden karton kasenin yarısına koyuyorsunuz. Diğer yerlere göre o ikisinin porsiyonu az idi. Kremalı tavuk güzeldi. Pilav lapa olmuştu ama lezzet güzel
- Doyuran 4'lü Menü (Özel Soslu Tavuk Lezzetleri)450 TL
...n
1 month ago
İlk kez sipariş vermiştim memnun kaldım. Orman kebabında gerçekten et yok denecek kadar azdı ve yoğunlukla patates yedim puanı o yüzden kırdım. Dilerim lezzetinizi bozmadan devam edersiniz
- Not availableDoyuran 4'lü Menü (Usta İşi Etli Yemekler)
...k
1 month ago
Çok hızlı geldi soğuktu. Tavuğun porsiyonu harika fakat pilav sanki adı duyulsun diye koyulmuş gibiydi
...n
2 months ago
2 farklı platformdan da sipariş veriyorum ve hep çok güzel sadece sögüş tabağın yoktu bu sefer
...n
2 months ago
tavuk çok güzel sulu sulu ve içi tam pişmiş. altında koz patlican salatası mangal tadı verdi keyifli olmuş ellerinize sağlık çorbalarin kıvamı biraz sulu oluyor sadece ama lezzet olarak gayet güzel
...n
2 months ago
ikramınız için tesekkur ederim elinize saglik
...n
2 months ago
kurufasülyede kralsınız çok çok lezzetli. 4 lu menu seçmiştim çorba gelmedi çok önemli değil fasülye hepsine bedeldi
...n
2 months ago
tavuk kalamar efsaneydi yumuşacık ve porsiyon gayet dolu doluydu.
...n
2 months ago
etli kuru fasulye şaka mı? çok lezzetliydi yemeğimi bitirmeden yorumlamak istedim ellerinize sağlık

