Bişkek Cd. 17/A...u24.06.2026hizli ve sicak geliyor. pizzalari cok lezzetli, olivetta son zamanlarda favori pizzam oldu. hediye icin de ayrica tesekkurler!
...u24.06.2026Pizzaları çok lezzetli. Ayrıca çok ilgili ve düşünceli çalışanlara sahip bir işletme. Iyi ki varlar. Elinize sağlık
...r21.06.2026Yazdığım notu dikkate alıp çikolata doldurduğunuz için çok teşekkür ederim:))
...n18.06.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık 🙏 tahinli kruvasan ikramınıza da bayıldım 😻 mecbur ara sıra isteyeceğiz artık
...u12.06.2026Coook güzel özellikle icinde ceviz olmasına bayiliyorum
...a12.06.2026Notumu okuyup bana hem not yazıp hem de tatlı göndermeniz o kadar tatlı bir davranış ki🥹 ekmeklerinize zaten bayılıyordum pizza da aynı şekilde lezzetliydi malzemeler kaliteliydi çok teşekkür ederim
...u12.06.2026Bu restorana bağımlı gibiyim resmen her yemeği harikaaa elinize sağlık
...i06.06.2026Kolay kolay yorum yazmam pizza mükemmeldi sadece biraz daha sıcak servis edilebilir ama onun dışında kolay kolay pişman olunacak bir pizza değil
...n06.06.2026Tek kelime ile harika
...n05.06.2026yediğim en iyi tiramisu olabilir
...ç04.06.2026Pizzaları enfes boyutları nispeten okey
...n02.06.2026Yemekler tatlilar herşeeeey muthiş notlara çok dikkat ediliyor çok teşekkür ederim, sadece son kaç defa dir çok geç gönderildi ve yemek çok soğumuştu
...u01.06.2026Mantarli pizaniz efssne
...n11.05.2026Bende bağımlılık yapıyor artık 😇
...z11.05.2026Restoranın tüm ürünlerine bayılıyorum fakat fiyatlar daha uygun olsa daha sık sipariş edebiliriz
...l08.05.2026Hayatımda yediğim en iyi pizzalardan biriydi,teşekkürler
...n07.05.2026Çok başarılı bir brownie idi çok beğendim. Daha önce vişneli de sipariş etmiştim o da çok güzel. Bütün tatlılar denenmeli 🙏🩷
...u07.05.2026Her zamanki gibi çook güzeldi buradan ne yesem beğeniyorum sadece pizzam dağılmıştı biraz ama sorun değil, kurye abi de çok kibardı teşekkürlerr
...u05.05.2026Off o kadar güzeldi kiii makarnanın sosu, eti bayildim nota da dikkat edilmiş çok teşekkürler 😍
...u04.05.2026Tiramisuya bayildim pizzanız da cok güzeldi özellikle hamuru
...z29.04.2026baya baya iyiydi
...k23.04.2026Woowwww ilk kez sipariş ettim bayıldımmmmm!!!!!!! En kısa zamanda mekana da gitmek istiyorum çok çok beğendim kesinlikle tavsiyedir
...i20.04.2026Kesinkikle burada pizza yemelisiniz ilk defa söyledim ama tadı nefis
...s16.04.2026Benim gibi tiramisudan hiç haz etmeyen birini bile hayran bıraktınız.müthiş.Brownie zaten harika. Cinnamon çok hoşumuza gitmedi. ama genel olarak her seferinde çok memnun kalıyoruz. Teşekkürler.
...i09.04.2026Başarılıydı elinize sağlık
...n04.04.2026Hayatımda yediğim en iyi pizza hamuru üstündeki malzemeler çok kaliteli ama dana fümeli mantarlı kuru domatesli bir içerik aradı gözüm menü çok az bence italyan malzemelerle menü zenginleştirilmeli
...ş02.04.2026Pizza hamuru ve malzemeleri mükemmeldi.
...k30.03.2026Tartuffo pizzayı çok beğendim
...n21.03.2026Humus ve kullandıkları zeytinyağı çok başarılı.
...n14.03.2026İtalya’da bile bu kadar güzelini bu kadar lezzetlisini yememiştim teşekkürler elinize yüreginize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0020:30