rider-banner-icon
  • Burger
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Duble Meze & Burger

TESLİMAT
4.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
115. Cd. 8
...t19.06.2026İki kere yaprak sarması söyledim iki sefer de çok güzel ve sıcak geldi, gerçekten gayet lezzetli ve tazeydi teşekkür ederim ❤️
...n16.06.2026Hepsi taze ve nefisti. İkramınız için de teşekkür ederim.
...ç10.06.2026Atom baya acıydı ama harika tatları ❤️
...i06.06.20262. Söyleyişim sarmaları muhteşem ikram koymuşlardı bu sefer çiğköfte olabilir mi demiştim çiğköfte koymuşlar kesinlikle söyleyin. Çok teşekkür ederimm.
...r04.06.2026Tek kelimeyle harika , sarma da fellah köftesi de sıcacık geldi ve çok lezzetliydi umarım hep böyle olur 😍
...i04.06.2026Tüm mezeler muhteşemdi. Ellerinize sağlık. Hediye olarak gönderdiğiniz çiğ köftelerde bayıldık. Çok teşekkürler
...n25.05.2026Hepsi birbirinden güzeldi ellerinize sağlık. İkramınız için teşekkür ederim o da çok lezzetliydi
...i16.05.2026İlk defa söyledim çok beğendim sarmayı sıcak ne güzel de sarmışlar ince kalem gibi sarma paketleme de güzel ellerinize sağlık
...n15.05.2026İkramınız ıcın teşekkürler
...ş12.05.2026Dünya humus günü sanırım o yuzden hiç bir işletmede humus kalmamış, şaka bir yana telefonun ucundaki hanımefendinin naifliği için teşekkür ederim, mezeleri çok leziz, not için de çok teşekkler..
...l10.05.2026ilave meze için teşekkür ederim
...r09.05.2026Mezeler çok lezzetliydi yaprak sarması sıcak sıcak geldi. Havuç taratorun tadı ve köpoğlunun yağı ve sosu çok iyiydi. Ayrıca mercimek köftesini ikram olarak yollamışlardı ve o da çok lezzetliydi
...u09.05.2026her biri ayrı lezzetliydi ama sarmaya özellikle bayıldım. ekşisi falan tam yerindeydi. ayrıca hediyeniz için de teşekkür ederim. yine sipariş vermek isterim.
...z02.05.2026her ürününüzü sipariş ettim ve enfes tek kelime ile. ellerinize sağlık! avakado sos için teşekkürler bir o kalmıştı o da enfesti :)
...p27.04.2026mükemmel ya siz bu isin vakkosusunuz🙏
...u25.04.2026Tanecik ve çok lezzetliydi teşekkür ediyorum
...r24.04.2026Çok beğendim her misafirimde satın alıcam artık elinize sağlık
...k22.04.2026Gerçekten lezzeti paketlenmesi harika tek kelimeyle tek adres
...k10.04.2026Mezelerin tadı çok iyi. Hediyeniz için ayrıca teşekkür ederiz ♥️
...a31.03.2026Çok lezzetli,çok temiz şiddetle tavsiye ederim
...k28.03.2026fellah köftesi gerçekten harika, anne eli değmiş gibi. sarma da aynı şekilde cok başarılıydı. kısır onlar kadar iyi olmasa da o da iyiydi. bundan sonra mezede tercihim 👍
...l25.03.2026çok güzeldi. hediye humus geldi, teşekkürler.
...r08.03.2026mezeler çok güzel
...l21.02.2026çok lezzetliydi yanında humus da yollamışsınız teşekkürler 🤩
...z13.02.2026çok çok çok memnun kaldım. tatları cidden çok iyiydi tadım için hediyede yollanmıştı elinize sağlık sürekli meze siparişi veren biriyim buradayım artık
...l04.02.2026yaprak sarma sıcacık gelmişti
...n09.01.2026Verdiğim meze siparişleri hazırlanışı,teslimi ve özellikle lezzeti bakımından çok memnun kaldım. Hepsi çok güzeldi. Gönderilen hediye mezeler içinde ayrıca teşekkür ederim. Artık buranın müdavimiyim.
...p26.12.2025muhteşem otesi sarma ve mercimek kofte yaninda bir de ikram hepsi birbirinden lezzetli harikasınız yoldan gelmiştim çok iyi oldu ☺️🩷
...ı13.12.2025Yorumlara bakarak sipariş verdim,iyi ki de yapmışım.Yaprak sarmanın lezzeti efsane,sadede pirinçler biraz daha diri olabilirdi.Kısırın marulu,domatesi taptazeydi. Yemesi çok keyiflidi.Teşekkür ederim.
...r12.12.2025siparişimi ek mercimek köftesi de gönderilmişti normalde mercimek köftesi asla sevmem ama o kadar iyidi ki hepsini yedim 😁 yaprak sarması mükemmel kopeoglu bir sanattı. Atomda çok lezzdj elinize sglk
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday09:0022:00
Saturday10:3023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mavigul.celik@hs01.kep.tr

MERSIS No: