rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Express Teslimat

Bowl Point

TESLİMAT
Adnan Kahveci Cd. 74b
...z15.02.2026her şey mükemmeldi aşırı doyurucuydu
...u12.02.2026Kalite ve lezzetin bir araya geldiği yer. Civarda daha iyi bowl yemedim
...u12.02.2026Çevredeki bütün bowl yapan yerleri denedim. En iyisi kesinlikle burası. Herkesin denemesini şiddetle tavsiye ederim. Çok başarılıydı ustanın ellerine sağlık
...u15.01.2026falafel bowlu sahane tavsiye ederim
...ı16.12.2025Teşekkürler 🙏
...I04.12.2025Bölgede yediğim en lezzetli ve en temiz hissettiren mekan.
...r05.11.2025Lezzet olarak bu bölgede yediğim en iyi bowlar arasına net girer. Notuma dikkat ettiğiniz ve küçük hediyeniz için çok teşekkürler 🙏.
...u03.11.2025Her yıldız bir moralse, bugün moraliniz şahane olsun! Çok teşekkürler sıcacık ve çok lezzetliydi. Eksiği yok fazlası var :) Elinizde emeğinize sağlık. Çok teşekkürler!
...t02.11.2025uzun süredir söylediğim en güzel yemekti.
...e31.10.2025Bu civarda denediğim en iyi bowl cu
...z30.10.2025Kurye kapıya çıkmamı istiyor daha önce böyle bir durum yaşamadım. Kendisi içeride bulamazmış beni öyle düşünmüş :)
...z21.10.2025Normalde hiç yorum yazmam ama gerek lezzet, gerek hız, gerek sıcaklığı konusunda harikaydı.
...z13.10.2025Çok lezzetliydi ikram içinde ayrıca teşekkür ederim servis unutulmuştu insanlık hali :)
...e08.10.2025Peçete ve plastik çatal tuz felan olsa çok daha iyi olur.
...ğ07.10.2025ellerinize sağlık
...e04.10.2025Gayet doyurucu ve lezzetli buldum. Pirinç miktarı baya fazla :) belki 100 gram prinç azaltılıp 20-25 gram daha tavuk eklenebilir. Elinize sağlık
...u03.10.2025Çok başarılı… Civardaki bowl yapan restorantların hepsini denedim; en güzeli, en lezzetlisi burasıydı. Bir daha başka yerden bowl siparişi vermem. Kusursuz bir deneyimdi. Hayırlı işler, bol kazançlar
...n03.10.2025Yemeği yapan ve getiren arkadaşın da ellerine sağlık her şey çok güzeldi puanım 5 yıldız pek iyi
...ğ02.10.2025çok başarılıydı ellerinize sağlık ikram içinde teşekkür ederim...
...t01.10.2025Lezzetli ve doyurucu, çok da hızlı geldi
...y27.09.2025BAYILDIM çok güzeldi ve tazeydi fiyatı da çok uygun ama pilav yağlı geldi biraz
...k27.09.2025Harikaydı
...ç25.09.2025Tatları harikaydı bayıldık ! Porsiyonlar çok doyurucuydu. Siparişi de çok hızlı gönderdiler. İkramlar için de teşekkürler :)
...n24.09.2025Çorba sıcaktı beğendim. Yanında pul biber vs de koymuşlardı düşünmeleri güzel
...r11.11.2025Çıtır tavuk çok güzeldi ,ancak diğer yiyecekler birbirine karışmış durumdaydı açıkçası lezzet ayrımı yapamadım .
...z04.11.2025lezzet açısından bir sorun yok, fena değildi ancak diğer söylediğim yerlere nazaran porsiyon küçüktü
...k03.11.2025Lezzetli miydi ? Kesinlikle EVET. Fakat porsiyon olarak -özellike tavuk- bence azdı.
...u25.01.20262 gün üst üste aynı bowldan söyledim. •İlk gün her şey çok güzeldi ama ikinci gün bowl içerisindeki nohutlar bozmuş gibiydi çıkarmak zorunda kaldım
...r15.01.2026İçecek siparişim gelmedi ama parasını aldılar
...t09.01.2026Tavuk ve pilav biraz daha pişirilebilirdi
Monday00:0000:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: