rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Öztat Lahmacun & Pide

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Atatürk Cd. No:32
...z13.06.2026Başiskeledeki tartışmasız en iyi lahmacunu yapıyorlar
...L05.05.2026Lahmacun çok harika MaşaAllah. Nazar değmesin.
...i27.03.2026Sıcak geldi, lezzetliydi
...k01.03.2026çok hızlı geldi sıcacıktı teşekürler
...n07.02.2026zamanlama ve lezzet kusursuz. teşekkürler..
...ş29.01.2026Kuryeden Allah razı olsun siz çok geciktirdiniz ama buz gibi olmasına rağmen güzel
...R24.12.2025güzeldi boyutu vs de. azıcık koku var kaymasında onu söylemem lazım
...ş04.12.2025Gerçekten çok lezzetli elinize sağlık teşekkürler.
...n04.12.2025çok güzel acılısı harika boyutu çok iyi 🤩🤩🤩🤩🤩
...r02.12.2025lezzet 10 numara
...r23.11.2025tadı güzel sadece biraz ufak tavsiye ederim
...k14.09.2025iç harcı dolu dolu geldi bitiremedim lezzetli ve sıcaktı elinize sağlık.
...n27.08.2025Çok iyi ve çok lezzetli
...ş24.07.2025adanalarını ve pidelerini tattım. harikalar. çok lezzetli ve uygun. ellerinize sağlık. sağ olun.
...k18.07.2025Lezzetli ve büyük
...l16.07.2025Fiyatına göre 10 numara lahmacun boyutuda iyi tadıda
...ş16.07.2025Harika mis
...k08.07.2025Önerilir kıyma ve boyut yeterliydi lezzet orta
...r16.06.2026lahmacun tatları güzeldi ama acılı seçmeme rağmen normal geldi herhalde yoğunluk var normal
...r08.02.2026Elinize sağlık
...N28.01.2026Güzeldi
...U17.08.2025Lezzet ve hız harika lakin servis kısmı kötü. Peçete ve çatal paket halinde olursa 5/5
...v03.06.2026İlk 2 kez siparişi yaptığım da çok güzeldi, 3. kez sipariş yaptığım anda sadece pişmiş hamur gönderdiniz içinde eti hiç yoktu fotoğraf bile var. Yeşillik baya taze değil di
...r30.05.2026Hızlı geldi ama lahmacun biraz dokundu.
...L10.05.2026Lahmacunlar çıtır ve lezzetli fakat içi biraz daha bol olsaydı daha çok memnun olurduk.Ama yine de ortanın üstü..
...y07.12.2025lahmacun güzel her zaman yenir ancak kenarlari cok yanikdi. fazla pişirilirmisti. kenarlari kopardık devam ondan sonra
...r06.12.2025orta birde ıslak mendil hic verilmedi
...n23.11.2025orta lezzet, lahmacunların büyüklüğü yeterli idi. salata da yeterli yollanmıştı.
...r28.05.2026salata garnitür her hangi birşey yoktu kutu içinde pide bırak git
...r11.07.2025Acılı siparişlerim normal lahmacun olarak geldi. Tadı ve tuzu yok, tekrar sipariş etmem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: seyhmuskaraman@hs01.kep.tr

MERSIS No: