Eski Havaalanı Cad. No:100-C Yenimahalle Mah. Çiğli...n6/13/2026Gayet lezzetli idi
...r6/13/2026Özenle hazırlanmış, taze, sıcak ve lezzetli.
...k3/31/2026İlk defa sipariş verdim 250 gr istemiştim 540 gr kıymalı börek göndermişler bir de söğüş göndermişler çok şaşırdım çok güzeldi çok lezzetliydi kendilerine teşekkür ediyorum
...ş3/27/2026Kurye çok kibardı hızlı geldi yanında da yumurta domates ve zeytin göndermişler börek şahaneydi elinize sağlık
...M3/21/2026Börek güzeldi ve yanında gelen ikramlar ile çok iyi gidiyor
...k2/21/2026çok iyi 10 numara ama ricamı yapmadınız telefonla nasıl ulaşırım
...y1/17/2026Evimin dibinde baska ünlü börekçi varken uzakta olan Levent böreğin bu şubesinden sipariş veriyorum.Birde ekstra yumurta koymuşlar.Bunlar ufak ama güzel şeyler.Tekrar teşekkür ediyorum
...y1/13/2026Yanlışlıkla uzak yerden verdim siparişi ona rağmen belirtilen sürede teslim ettiler ve gayet lezzetliydi ellerinize sağlık.Düzgün işletme
...ş11/26/2025Her zaman ki gibi çok iyiydi.
...t11/18/2025Harika bir börek.
...y6/16/2026Pastırması mikroskopla buluna bilen sırf kenar gelen böreğimsi bir ürün,tavsiye etmem..
...R4/5/2026Pastırmalınun lezzeti iyi değil çok geç geldi
...n8/12/2025Yiyeceği kapıyı çalıp açmadan kapının önüne bırakmak ve gitmek doğru bir davranış değildir.
...z5/23/2026Hep kenar gönderiyorlar…
...z5/4/2026Gramaj olarak sipariş verdiğim kadar gelmedi
...i1/25/2026en ufak bir ısı belirtisi bile yoktu börekte. göndermeden evvel ısıtabilir, uygun bir kaba koyup muhafaza edebilidiniz.
...K6/13/2026Beklentimizi karşılamadı. Bir istenilen çıtırlık diğer markalardaki böreklere göre yoktu. Çok da yağlıydı.
...ı5/22/2026çok üzülerek şunu belitmek istiyorum olduğu gibi çöpe atmak zorunda kaldım.kıyması kokuyordu ve ilk defa böyle birşeyle karşılaştım yıllardır severek aldığım böreğin bu kadar kötü gelmesi
...n5/21/2026tamamen hamur olarak geldi. en üstü çıtır olurdu o bile hamur olmuştu , çok üzgünüm
...r3/21/2026Hamurdu ve ıspanaklı tadı beğenmedim sanki önceden daha güzeldi tadı
...i3/15/2026Yemek rezzaletti
...B1/16/2026içerikte domates yumurta zeytin ile diyordu insanlarla dalga mı geçiyorsunuz pes ya pes
...k1/11/2026Çok kötüydü soğuk ve kaşarları donuktu bukadar kötü olamaz kıymalının içinde kıyma yoktu resmen peynirli hamur hamurdu gerçekten okadar para veriyorux
...ü1/4/2026buz gibi gelen bir sipariş, yani az ısıtılır bence. fırından bana özel çıkarılsın istemiyorum sonuçta.
...r12/31/2025Buz gibi bir börek peynirlisi zaten pişmemişti
...K12/7/20251kğ börek siparişi verdim! Bu nedir?. Biz börek siparişi verdik diye hatırlıyorum. Buz gibi börek mi olur. Hem bayat, hem soğuk. Direk çöpe attık. Bir daha asla almam.
...r5/19/2026Eve sipariş istediğimizde köşeleri doldurup göndermeniz sizi uyanık yapmıyor, bu resmen saygısızlık. Kıymalı börek sırf hamurdan ibaret, çok ayıp yaptığınız. Birsürü de para verdik, uygun fiyatlı bir
...z10/4/2025içi hamur gibiydi fiyatını hak etmiyor gönderdiğiniz zeytinlerinde tadı cok kötüydü
...u7/15/2025İnanılmaz bozmuş, çok severdim. Beş gün önceki böreği ısıtığ göndermişler gibi kupkuruydu :(
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday08:0017:00
Friday08:0016:30