rider-banner-icon
  • Restoran Teslimatlı

Kahve Dünyası

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
EROĞLAN MAHALLESİ ÇANAKKELE YOLU ÜZERİ CAD. NOVADA AVM NO : 105/1 EDREMİT-BALIKESİR
...r18.06.2026En güzel kahve bence gofrikli yani başka lafa gerek yok
...y13.06.2026Türk kahvesi harika. Taze çekilmiş, burdan başka yerden almıyorum.
...r07.06.2026Muazzam bir lezzettt
...y19.05.2026Kahve çok güzel. Taze. Çok güzel köpürüyor.
...i21.04.2026lezzetler inanılmaz zaten onu belirtmeye gerek yok, servis ve teslimat o derece hızlı her şey için teşekkürler
...n20.04.2026Kurye geç kalmamasına rağmen özür dilemiş eşimden bugün doğumgünü Kuryeye ayrıca özen ve itinası için çok teşekkür ederiz
...i08.04.2026cok hizli ve sicak geldi <3
...ş16.02.2026Tatlı ve kahve müthişti, tam zamanında teslim edildi. Çok teşekkürler.
...E31.12.2025herşey çok lezizdi en iyiside çikolatalı kekti teşekkürler
...ı07.11.2025Hayatımda içtiğim en güzel ürün
...k29.08.2025Notumu eklemeniz ve sorunsuz teslimatınız için teşekkür ederim.
...t04.11.2025Kestaneli cheesecake vs tatlılar burada yok güncel değil tatlı olarak çok eksik menü
...z12.01.2026Kahve hariç yanlış ürün gelmiş pasta mı mozaik seçmiştim bambaşka bir pasta yollamışlar
...E06.04.2026knk pastalar niye sert donuktur belki diye bekliyoz yine sert pasta dediğin yumuşak olmuyomu olmadı kral
...E17.02.2026karamelli çikolatalı dilim pasta o kadar büyük geldi ki mikroskopla zor gördük ayrıca lezzetlide değildi
...z20.06.20263 lü soğuk gofrik aldım 1 adet gofrik yolladılar . Neden yani neden ? 3 kişiyiz 1 gofrik var müşteri hizmetleride sadece ücret iadesi yapabildiklerini söyledi ben paramı değil gofriğimi istiyorum !
...y24.03.2026eksik ürün göndermiş
...n15.03.2026Dondurma çok kötüydü kurumuştu
...r06.03.2026antep fistikli cheesecake soylemistim kremasi eksimisti bosa para veriyoruz
...n25.02.2026Gofrikler gelmedi. Doğumgünü icin bir yere Sipariş gönderiyorum, içi eksik çıkıyor
...l09.01.2026Çok dökülmüştü geldiğinde ve süt kesilmişti içemedim
...r05.10.2025Verdiğimiz sipariş yine dökülmüş olarak geldi bardağın ağzındaki koruyucu tıpa koyulmadığı için yarısı poşetin içine dökülmüştü bunu ikinci seferdir yaşıyoruz bir daha sipariş vermeyi düşünmüyoruz
....04.08.2025Soguk istemiştik sıcak geldi
...u22.07.2025Buzlu istemiştim sıcak getirmişler üstüne dökülmüştü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: altinkiliclarkahvekakao@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0063023629000012