rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Cumhuriyet Aspava

3.9 üzerinden 5 yıldız, 76 inceleme
Menderes Cd. 31/A
...z25.05.2026Porsiyon biraz daha fazla olabilirdi. Elinize sağlık
...n18.05.2026Herşey muhteşemdi çok beğendik ellerinize emeğinize sağlık verdiğimiz paraya degdi malzelemer boldu herşey özenle hazırlanmıştı tıka basa doyduk
...L08.05.2026Pidelerin hem boyutu hem lezzeti harika
...ş24.04.2026İskender siparişi vermiştim paketleme çok özen liydi teşekkür ederim mezeler ve tatlı çok çok güzeldi
...n17.04.2026istediğimiz döner bu
...t12.04.2026hersey çok güzel ve yeterliydi sadece bir lavaş çok az geldi teşekkürler
...u11.04.2026Sıcak ve çok lezzetli geldi iyi ki bucaya geldiniz
...n11.04.2026gayet iyi ekşnize sağlık
...n19.03.2026notunu okudunuz için teşekkür ederim.
...k04.03.2026uzak mesafe olmasına rağmen sıcaktı. yanında ikramlar fazlaydı güzeldi
...n23.02.2026bu puanı haketmiyor. herşey çok güzeldi.
...t03.05.2026hersey güzel fakat lavaş biraz fazla konulmalı. teşekkürler
...i03.04.2026ikramlar restorana kıyasla azdı. çiğ köfteyi özellikle gözüm aradı ellerinize sağlık yinede
...k21.02.2026ekmek inceydi bence
...r04.06.2026tavuklar minicik ve iyi pismemisti buyuk hayal kirikligi
...n03.06.2026Isletmenin yerindede yemek yedim orada hizmet cok cok guzel ama sipariste yanina koyduklari yan urunleri daha fazla koyabilirlerdi azicik azicik koymuslar
...r23.05.2026döneri güzeldi ama kaç kere yazmamıza rağmen çiğ köfte ve tarator sos koymuyosunuz her şeyden bir adet koyuyorsunuz notlarıda okuyun lütfen
...ş03.03.2026Pide güzeldi. Ancak ikramlar restorandaki gibi değil. Tatlı olarak sadece kişi başı bir top helva geldi, çamur gibiydi. Halbuki restoranda yediğim çok güzeldi.Bu eksiklere göre fiyat pahalı
...n04.03.2026bağımlısı olduk
...n26.02.2026tamam artık dönercimizi bulduk
...ş08.06.2026Kötü bir deneyimdi, verdiğim puanı opsiyon büyüklüğüne verdim.
...m11.02.2026Pide çok lezzetli ancak yanında gelen mezeler çok azdı
...n08.02.2026dürümde kaşar eksik, çatal bıçak servis eksik, irmik helvasi da kavrulmaktan acılaşmış yenecek gibi değildi. porsiyon yeterli ancak paket serviste aspava özenine yaklaşamamış.
...k08.05.2026Hak etmiyor parasını.
...t31.05.2026Bir buçuk porsiyon et döner siparişim sanki avuç ortası kadar koyup göndermişler yancılar berbat irmik helvası su ile yapıldığı olarak belli ki hiç yapmayın bence daha iyi
...n09.03.2026gelen kutu kola kutusu deforme olmuuştu ve açınca taştı. yazılan notlara hiç bakılmamış. ve daha önemlisi sanki bu sefer gramajı daha azdı. koyulan lavaş kötüydü. daha önceden pide geliyordu.
...u12.03.2026angaralıyım , sınırsız kez aspava yemişimdir, siz aspava falan değilsiniz. Dönerinizin içinde sinirler ve pişmesi mümkün olmayan, çiğnenmesi mümkün olmayan kalın yağ parçaları var.
...n17.05.2026Çok kötü çöp oldu yemek
...i10.05.2026ilk açıldığında sipariş vermiştim bizzat yerinde de yemiştim. ikramların çeşitliliği ve kalitesi çok güzeldi. ama o kadar çok bozulmuş ki ikinci defa düşünmem tekrar yemek yemek için. bir daha asla.
...n29.04.2026İçine koyulan kıyması çok kötü tavsiye etmem et dışında ne varsa koymuşlar
Monday11:0023:30
Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:1523:30
Friday,Saturday11:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0607092394100001

Satıcı Ticari Unvanı

KY PASİFİK GIDA RESTORAN İŞLETME.TUR.İNŞ.TARIM HAYVAN.ÜRÜN.REKLAM.ARAÇ KİR.VE OTO.SAN.TİC.LTD.ŞTİ.

Cumhuriyet Aspava