rider-banner-icon
  • International
  • Chicken
  • Pasta
  • Restaurant Delivery

Makarnacı

Rating 4 out of 5 stars, 100+ reviews
Şehit Mustafa Hasan Sk. No:8
...a5/16/2026Kreması tam kıvamındaydı, doyurucu gayet başarılı elinize sağlık
...ı5/13/2026Her şey gerçekten harikaydı. Sipariş çok hızlı ve sıcacık geldi. Özellikle mantarlarına bayıldım, makarnanın tadı da aşırı iyiydi. Ayrıca baya doyurucuydu, hepsini bitiremedim bile.
...r3/10/2026Hem tadı güzel hem de doyurucuuu elinize sağlık
...k1/4/2026İlk siparişim di , gercekten beklentilerin üstünde lezzet , sıcak ulasmasina lutfen ozen gosterin. Gerçekten makarna harikaydi.
...ı12/25/2025gerçekten nasıl kötü yorum yapabiliyorlar anlamiyorum bu insanları. Alfredonun kreması ve tavuğu mükemmeldi. bolonezin acısı ve kıyması da çok iyidi. tadı mükemmeldi ellerinize sağlık. yemek sicacikti
...l7/3/2025Alfredodan sonra mac and cheese de denemeye karar verdim ve yine pişman olmadım :)
...l7/2/2025Adada yediğim en güzel fettuccine alfredo diyebilirim müthişştii
...l5/15/2026İlk söylediğime göre çok az porsiyon azalmış ama tad çok iyidi 👌🏻
...l5/15/2026Geç saate söylememize rağmen sıcak geldi sadece tavuklar biraz kuruydu
...k2/19/2026Favori makarnacım
...k2/19/2026Enfesti, hep böyle devam etmeniz dileğiyle. Elinize sağlık
...z12/24/2025Kurye ilgiliydi, yemek soğumadan geldi.
...i11/6/2025A bit too sweet
...ç6/21/2026Makarna güzel ama üstündeki tavuk iyi ayıklanmıyor sanırım sürekli sinir kıkırdak çıkıyor onun dışında lezzetli
...ş6/2/2026lezzetliydi ama hayatımda yediğim en küçük porsiyonlu makarna
...r2/14/2026Bolognese denedim: sıcak,hızlı,sos çok sulu olduğundan kıyma az gelmiş ve görseldeki gibi görünmüyordu, yorumlara dayanarak acı gelir sandım ama değildi, peynir bu sefer vardı, bu çeşidi tekrarlamam
...u1/31/2026Yani hep bir tat eksik, ortalama bir makarna
...n12/1/2025tuzsuz soğuktu ve görseldeki gibi değil kötü değil yenir ama mükemmel de değil
...r10/30/2025Mac and cheese çok güzeldi porsiyon çok büyüktü fakat tavukları beğenmedim 3.kez kızartıp gönderilmiş gibiydi
...z8/5/2025Görüntü olarak harika bir spagethhi bolognez.Ancak acıya alışkın olmayanlar için büyük bir işkence. Aç olduğumdan ,gözlerimden yaş akmasına rağmen hepsini yedim.Lezzetli ama bu kadar acı olmaz.
...i10/21/2025Love their pasta.
...u11/23/2025Cafe de paris soslu makarna değil, zerdeçallı yağlı makarna geldi. Karışıklık mı oldu acaba diye arayınca da baştan savma bir görüşme ile karşılaştım. paket hızı fena değildi.
...r2/9/2026sıcacık geldi,porsiyon dolu dolu, daha çok mantar daha iyi olurdu, kreması bence iyi/hafif tadı, parmesan sanırım koklatılmış tadı HİÇ gelmedi ,sadece indirimde yakalarsam söylerim,öğrenci olarak
...n11/19/2025Fettuccineye ne zaman zerdeçal atıldığı görülmüş? İçeriğine de yazmamışsınız keza iki makarnadan da bulyon tadı aldım. Aşçının yorum yapmaması gerekiyor bu şekilde. Creamy pasta fena değildi
...ç6/24/2026İsmi makarnacı diye taze makarna hayaliyle kebab parası veriyor basit etsiz tavuksuz bir mantarlı makarna söylemişsem bir zahmet içine mantar ve parmesan koyun be arkadaş.50 tl'yi bile haketmiyor.
...i6/3/2026I requested with no chicken but there was chicken.
...n6/1/2026bu paralara bu kadar az makarna göndermek bence çok yanlış hiç memnun kalmadım notlar dikkate alınmamıştı ve porsiyon olarak kimseyi doyurmayacak şekilde göndermişler parasının karşılığı bir ürün yok
...i5/24/2026They got my order wrong I ordered without chicken.
...e5/15/2026Çok kötüydü.
...r5/13/2026kotu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Yunus Yıldırım

Makarnacı