rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Meze
  • Restoran Teslimatlı

Saca Marin

4.4 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Münir Nurettin Selcuk Cad. No: 42*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n06.06.2026Hep çok lezzetli çıtır çıtır ve sıcak
...k31.05.2026Çok beğendim özenle hazırlanmış taze ve sıcak teslimat
...k31.05.2026Hiç hayal kırıklığına uğratmadılar tşk ler
...z11.05.2026Hamsiler pişmemiş ve una bulanmamış gibiydi. Sürekli söylüyoruz arada olabilir ama üzmeyin lütfen. Salata harika
...r18.04.2026Yine her şey harikaydı. Ellerinize sağlık
...n09.04.2026Karides güveç ve hamsi tava söyledik. Sıcacık çıtır çıtır geldi. Fiyatlar da çok iyi. Evde yapmaya gerek yok
...ı06.04.2026Saca Marin hep çok iyi. Gerek servis hızı gerekse lezzetiyle hiç bir aman üzmüyor
...l30.03.2026Tüm ürünler çok güzeldi.
...z23.03.2026Her zamanki gibi güzel
...n20.03.2026Hep çok lezzetli,sıcak ve ikramlı
...e13.02.2026Eve siparişte hiç üzmez, hep çok iyi. Ellerinizr sağlık.
...z08.02.2026Çok lezzetli elinize sağlık
...n07.02.2026Eger restauranta gitmezsem ve canim balik isterse Herzaman siparis ediyorum . Temiz , guvenli ve lezzetli
...r06.02.2026Saygıdeğer Taylan Kardeşim, bu akşam yediğimiz istavrit ve hamsi tava, yanındaki kumpir, salata, mısır ekmeği, roka ve turpu ile muhteşemdi. Sıcak ve tam zamanında geldi, elinize sağlık teşekkürler.
...k05.02.2026Hersey cok lezzetli biraz pahalı ama kaliteli balık yiyorsunuz
...z12.01.2026Herşey harikaydı elinize sağlık. Salata çok taze ve çok lezzetliydi. Arpacık soğan ve sarımsak miktarını biraz arttırsanız süper olacak. Teşekkürler
...R12.01.2026sıcak lezzetli ve getiren kurye irfan bey çok nazikti teşekkürler
...l11.01.2026Sicak ve hızlı geldi renkli gözlü kuryeniz çok kibardı çok teşekür ederim iyi çalışmalar:)
...z16.12.2025Çok güzeldi, elinize sağlık. Salata çok lezzetliydi özellikle. Notlara dikkat ettiğiniz için ayrıca teşekkürler
...r15.12.2025Şa-ha-ne!
...k29.11.2025Cok iyiydi!
...n16.11.2025Izgara levrek ve karides söyledik, çok lezzetliydi. Elinize sağlık
...n26.10.2025Öncelikle şunu söyliyim işletme Kuryesinin diksiyonlu ve üslübu çok çok düzgün Allah muvaffak etsin. Karides çok lezzetliydi teşekkürler. Five stars
...n05.10.2025Levrek filetonun müdavimi olduk her hafta sipariş veriyoruz. Sıcacık geliyor. Restoran lezzetinde evimizde yiyoruz. Teşekkürler
...u02.09.2025Hem o kadar para alıyorsunuz hem de eksik getiriyorsunuz
...n06.08.2025balık her zaman çok lezzetlidir
...ç22.07.2025İstanbul’un açık ara en iyi balık restoranlarında mezgit tavayı şiddetle tavsiye ederim
...z26.06.2025Her zamanki gibi her şey çok lezzetli parasını sonuna kadar hakeden bir işletme.
...l07.03.2026Porsiyonlar çok küçülmüş.
...z10.01.2026Palamut tavanın görselle alakası yok, kafalı gözlü alakasız bir balık geldi, sorunum da çözülmedi, pişman ettiniz, çocuğa söylemiştik, ya görselinizi değiştirin ya da göndermeden bilgilendirin ayıp
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:0022:15

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: davetveyemekhizmetleri@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0271073901300014

Satıcı Ticari Unvanı

DAVET VE YEMEK HİZMETLERİ ORGANİZASYON SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Saca Marin