rider-banner-icon
  • Pizza
  • Express Teslimat

Sbarro Pizza

KAPALI
TESLİMAT
2.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Cihannüma, Barbaros Blv. No: 7/A, 34022 Beşiktaş/İstanbul
...n24.05.2026fiyatlari en uygun olmasi yaninda, malzemeleri ve hamuru en hafif olan, yerken kotu hissettirmeyen tek zincir pizzacı burasi. sadece soguk geliyor biraz.
...p15.02.2026Harikaydı , sıcacık ve çok lezzetliydi .. Teşekkür ederiz
...a08.02.2026pizza güzel kanatlar şahane. kanatları birazcık daha pişirirseniz süper olacak.
...t02.12.2025Güzeldi.
...n15.04.2026Baharatı içinde yoktu
...k04.02.2026Pizza çok güzeldi ana maalesef soğuk geldi.
...n16.05.2026Pizza çok güzel di sadece soğuk tu Sıcak gelmiş olsaydı müthişti. Lütfen dikkat edin
...z12.04.2026Yorumlara Bakınca Aşırı Korktum Ama Pizza Lezzeti Güzeldi Bir Pizza Doğru Diğeri Yanlış Geldi, Patates Fazla Yanmış, Dondurmaların Yerinede Kurabiye Gelmişti.
...i11.12.2025Pizzalarının görüntüsü bir başka güzel lezzeti bir başka güzeldi. Siparişimin yanında gönderdikleri ikramlar için de ayrıca teşekkürler, elinize sağlık :)
...n22.02.2026Soguk ve dagilmis geldi
...t20.02.2026pizzalar dağılmış içecek yanlış gelmiş. indirim olmasa 1 yıldız yeterli olurdu. indirim kullanınca öyle oluyor sanırım
...n27.05.2026margaritanın peyniri erimemis olduğu gibi salçalı ekmek gibiydi yediğim en kötü pizzaydı muhtemelen
...y17.04.2026Ekstra parmasan ekstra mantar ekleyip de konulmamış. Pizza ve patates buz gibi geldi. Elinize sağlık.
...u10.04.2026Ne istediğim soslar geldi ne de istediğim kola pizza rezaletti pişmiş pizzanın üstüne sosu sıkıp göndermişsiniz yazık ayıp
...k08.04.2026Yemek soğuk aynı siparişi arkadaşım verdi dondurmalar yok tavsiye etmiyorum
...u07.04.2026Tamamiyle yanlış sipariş gönderilmiş , pizza ve patates büyük boy yerine orta boy geldi , sos yerine de tatlı göndermişler pizza zaten soğuk ve pişmemiş
...n06.04.2026keşke fotoğraf gönderilebilseydi.. şakasız bugüne kdr yediğim en kötü pizza . sos yapmaya bile üşenilmiş dümdüz salça üzerine dizilmiş sucuklar ve biraz kaşar peyniri eklenmiş hamur topuydu.
...n04.04.2026Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı gelen pizza soguktu ve kenarlarda yanmıştı
...U02.04.2026Buz gibi geldi, sipariş ettiğim pizza da gelmedi. Ben tavuklu sipariş etmiştim, sucuklu yollamışsınız. Patates söylemiştim yoğurt sos göndermişsiniz. Asla tavsiye etmiyorum.
...ı01.04.2026Dondurmalarım gönderilmemişti pizza aşırı yağlıydı ve soğuktu
...i27.03.2026Çok kötü, tatsız, soğuk, kaletesiz, taş yeseydim daha lezzetliydi, asla asla tavsiye etmem
...z26.03.2026mayonezimi göndermemissiniz ve cok yavastınız
...u22.02.2026kurye uyarisina ragmen yanlis urun gonderildi.
...k22.02.2026Hem eksik ürün hem de gönderilen ürünün komikliği içler acısı oluşu maalesef buna itiyor daha önce de 2 saat olmasına rağmen uğraşmak istemeyip kapanış saati denip sipariş iptali yapıldı aynı yerden
...İ22.02.2026pizzalar buz gibi geldi ayrıca cola liht yerine sprite geldi pizza lezzet de çok kötü
...o21.02.2026rezil
...n21.02.2026Yediğin en kötü pizzaydı içeceğim cola light söylememe rağmen fanta geldi sormadılar bile
...n21.02.2026Pizzalar berbattı içeceğim cola zero söylememe rağmen fanta geldi pizza o kadar kötüydü ki çöpe attık
...l19.02.2026Pizzalar ramazanın ilk günü 80 dakikada geldi, buz gibi olmuş, üstü yanık, 3 dilimi sadece katlanmış malzemesiz hamur. 5 kez müşteri temsilcisine bağlandık ama görsel ekleme alanı hatalı iade alamadık
...n18.02.2026Aşırı kötüydü hem soğuk geldi hem pizza doğru düzgün pişmemişti mecburiyetten yemek zorunda kaldım ayrıca colada eksik geldi kesinlikle tavsiye etmiyorum yediğim en berbat pizzaydı ellerinize sağlık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0815003790200094