rider-banner-icon
  • Makarna
  • Express Teslimat

Pasta Rapida

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kemal Reis Mahallesi Şükrü Saraçoğlu Caddes No:64/A
...ı23.06.2026gercelten çok beğendim. yazdığım nota dikkat etmeniz de çok güzel. ellerinize sağlık
...a23.05.2026Bir tık tuzu fazlaydi , onun disinda mukemmeldi kiyma orani bana fazla elinize saglik
...r02.05.2026Öğle yemeği makarna yemek istersem ilk tercihim oldu birçok yer de denedim. Sosları çok lezzetli porsiyon doyurucu
...z28.03.2026Sosu, kıyma oranı çok başarılıydı, porsiyon çok güzeldi çok çok iyiydi genel olarak.
...n17.03.2026Harikaaaaydı ilk defa sipariş verdim ve bundan sonra hep vereceğim 🙏🤤
...K26.02.2026Porsiyonlar bol ve doyurucu teslimat hızlı lezzet harika 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
...K26.02.2026Tek kelimeyle müthiş sipariş verirken tereddüt etmeyin yemeğim harikaydı notlara dikkat ediyorlar porsiyonlar çok doyurucu ve bol malzemeli artik müdavimiyim çalısan herkesin emeğine sağlık🫶🏻🫶🏻
...o17.02.2026Tek kelime ile mükemmel
...ç05.02.2026Puanınızı düşürmemek adına 5yıldız verdim fakat sürekli söylediğim makarnayı ücret limitini değiştirdiğiniz için bugün daha fazla ürün ekle kısmıyla ayranda söylüyerek tamamladım limiti düşürün lütfen
...a19.01.202610 yıldız olsa vericem. muhteşem birşey bu. lezzetinden dolayı sesli yedim ya. müdavim olucam belli. sakın bozmayın. ✨✨✨✨✨
...a18.01.2026İkidir sipariş veriyorum cok ama çok beğeniyorum ve hep sıcak geliyor teşekkür ederim elinize sağlık
...n10.01.2026Notları okuduğunuz için teşekkür ederim. Lezzet zaten muhteşem ötesi ⭐
...n04.01.2026Çok güzeldi özellikle paketlemesi de çok hoşuma gitti
...t11.12.2025hayatımda yediğim en iyi ve en doyurucu alfredoydu🤩🤩🤤🤤
...z29.11.2025Kurye hızlıydı ve yemek güzel
...N27.11.2025çok lezzetliydi....
...k21.11.2025Mükemmeldi
...N21.11.2025İlk kez sipariş verdik, hem çok hızlı geldi hem de çok temiz ve çok lezzetliydi.. Son sipariş olmayacak :) ellerinize sağlık ☺️
...ş19.11.2025çok lezzetli herkese tavsiye ederim
...ç18.11.2025Porsiyonu beklediğimden fazlaydı çok doyurucuydu. Bence baharatı daha az olmalıydı sosu o kadar güzeldi ki onu biraz bastırıyor gibi hissettim. Elinize sağlık
...l11.11.2025gerçekten çok lezzetli ve doyurucuydu
...u25.10.2025Emeğe saygı dedim koştum geldim yorum yapmaya gerçekten sulu sulu boool sosluu boool malzemeli çoook lezzetli söylenen doğruymuş herşey şahaneydi ellerinize sağlık teşekkürler galiba müdaviminiz olduk
...t24.10.2025mükemmel şahane lezzetliydi beğendik teşekkürler umarım kurye gelirken yorulmamistir 😉
...t24.09.2025fettuccine alfredo kendi yaptigimdan bile cok daha basarili umarim cok daha iyi yerlere gelirsiniz. Napolitan da ayni sekilde asiri sicak ve asiri doyurucuydu emeklerinjze sagkik🙏🏻🙏🏻
...r29.08.2025Çok beğendim karidesi boldu bu fiyata beklemezdim
...r25.08.2025Çok iyiydi
...n21.08.2025Tesadüfen görüp sipariş verdim. Hataydaymış yerleri ama bu kadar sıcak mı gelir ve çok lezzetliydi.
...r21.08.2025Sosu tam kıvamında
...e21.08.2025ilk denememdi ve çok memnun kaldım.duzgun paketlenmisti.ellerinize saglik
...N18.07.2025hep sipariş verdiğim yer çok güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday11:1522:30
Friday,Saturday11:1523:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: sushittorestoranlari@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0784068375800001