rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Pilav Dünyası

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Halkalı Merkez Mahallesi, 1202. Sk. No: 2 A İç Kapı No: Küçükçekmece/ İstanbul
...l12.06.2026sıcak ve lezzetli
...a09.03.2026Hem zamanında geldi hem sıcak geldi ve pilav çok lezzetliydi. Kuru fasülyesi ayrı güzeldi. Gayet başarılı teşekkür ediyoruz.
...i07.01.2026Başarılı tebrik ederim
...k28.12.2025Gayet başarılı, sıcacık geldi. Teşekkürler🙏
...ı20.12.2025Kurye çok kibar birisiydi böyle nazik çalışanlar olması ve yemeğin lezzetli olması için çok teşekkür ederim
...z09.11.2025Kuru fasulyeside pilavıda gayet lezzetli ve başarılı, tavsiye ederim.
...n16.10.2025Gayet sıcak ve lezzetliydi tebrik ederim
...z26.09.2025Fasulyede pilavda çok lezzetli ama yaninda normal somun ekmek gönderseniz daha iyi bu paket ekmekler fasulyeyle yenmiyor lezzetleride iyi degil
...m28.07.2025Paketleme özenli yanında salatayla birlikte geldi elinize sağlık teşekkür ederim afiyetle yedim tadı güzeldi.
...z24.07.2025Daha güzel fasulyeler yemiştim onlarin yaninda zayif kaldi ama yjnede kötü değil yeterli derecede güzel, pilav klasik güzellikte yenir ama ekstra bi tat lezzet yoktu ama f/p açısından çok iyi
...z08.07.2025Çok lezzetliydi teşekkür ederiz ustanızın ellerine sağlık 🌹
...ş04.07.2025Pilav mükemmel lezzetli sıcacık geldi ellerinize sağlık tadı da mükemmel
...r04.07.2025tam bir sporcu menüsüydü mükemmeldi menülerin gramajına kadar yazması da muhteşem bir olay kafa rahat gayet iyi helal olsun
...n02.07.2025çok hizli geldi çok beğendim yine alirmiyom alirim
...i09.03.2026Lezzet güzel ama sıcak yemeğin plastik kapta naylona sarılı bir şekilde gelmesi sağlık açısından iyi değil.
...z06.03.2026Biraz yağlıydı. Peçete çok kötü kokuyordu
...t11.08.2025tavuk oranı hiç de yazıldığı gibi boolll değildi
...s24.07.2025hastane pilavını yiyemiyorum diye sipariş verdim bunu hiç yiyemedim pilavı pişmemişti
...n05.07.2025Pilavı çok tuzluydu
...Ç02.06.2026Cacık söylememe rağmen gelmedi ve çok geç geldi
...z11.03.2026Vegan Bowl sipariş verdim, 100/90 pilav, 100/5 nohut ve 100/5 sebzeden oluşuyordu, sebze ve nohut o kadar azdı ki tadı alamadım, bu fiyata hiç başarılı değil
...l16.11.2025 lezzet konusunda bir şey demiyorum ama yani birer kaşık sebze var bu şimdi bowl mu, tek tutam koyup geçmişsiniz resmen tadımlık
...c15.10.2025Eksik geldi sütlaç gelmedi pilav tavuk istedim kurufasulye geldi
...z16.09.2025Utan utan, duble boy booool tavuklu yazmışsın bir de, alakası bile yok az bir şey tavuk koymuşsun.Spor yapan arkadaşlar baya az tavuk var inanmayın başka bi yere bakın çok da zor özgün bi yemek değil
...n31.08.2025hayatımda yediğim en berbat pilav
...n18.08.20254 5 tane tavuk koymuşsunuz geriye kalan kuru fasulye fotoğraftakiyle alakasi yok
...n09.07.2025Akşam istedim hiç beğenmedim
...a03.07.2025Yorum yazmak için yemeğin ortasında yazıyorum pilavları berbat tavuğu kuş yemi kadar normalde hiç kötü yorum yazmam kimseye ama bunlar resmen benle dalga geçmişler
...İ15.08.2025bu kadar tavuk koymayın ya ayıp olmasın diye geri iade etmek istemedim düzelteceğinizi ümit ediyorum iyi çalışmalır
Monday11:3021:00
Tuesday,Wednesday,Friday11:0020:15
Thursday11:0019:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mfurkan.can@hs01.kep.tr

MERSIS No: