rider-banner-icon
  • Dessert
  • Waffle
  • Restaurant Delivery

Çikolatacı Halil Bey

Rating 3.6 out of 5 stars, 1000+ reviews
Elektrik Sk. No:4/11*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r6/9/2026Çok güzeldi ama bence beyaz çikolata seçeneği koyulmalı diğer türlü çok aşırı tatlı olmakta
....4/23/2026çok lezzetli çikolata krizine bire Bir çözüm 😊 ve hızlı teslimatı için kuryeyede teşekkürler
...t12/11/2025hızlı ve mükemmel
...y12/8/2025çikolata bu sefer bol geldi
...k11/23/2025Çok memnun kaldık. Erkenden geliyor bol çikolatalı ve çok lezzetli
...r11/22/2025Çookkk güzeldiii
...k10/30/2025Harikaydı çok memnun kaldık. Sıcacık ve hemen geldi
...a9/18/2025inegölde tek 👏🏻
...n12/26/2025çilekler biraz ekşiydi onun dışında malzemesi bol ve çikolatası güzeldi
...k10/31/2025Tadı çok güzeldi. Ama bir gün önce aldığımda çok çok fazla çikolata vardı bunda da ekstra çikolata istememe rağmen az gelmişti 1 yıldız ordan kırdım
...r4/11/2026Çok soğuk geldi waffle bu seferlik beğenmedim
...l12/30/2025son 5 yıldır vazgeçilmez lezzet
...n10/27/2025paketleme super. hiz super.cikolatanin kalitesi cok ama cok kotuydu.
...n6/22/2026ASLA TAVSİYE ETMİYORUM!!! Siparişi 1 Saat 15 Dakika sonra gönderdikleri yetmiyormuş gibi sipariş poşetin içine DÖKÜLMÜŞ bir şekilde geldi. Teslim almadan geri gönderdik. Allahtan kapıda ödeme yapmışız
...i6/9/2026Kalitesiz çikolata kullanılmış lezzeti iyi değil eskisi gibi hizmetinde başarılı olmadığını düşünüyorum.
...n6/4/20261 l -cola para alıp baska ürün yollamak nedır
...ı4/28/2026Eksik ürün. Ürün iadesi yapılmadı
...n12/29/2025Maalesef hızlı teslimat konusunda aşırı yetersiz, verdiğim siparişin gelmesi 40 dakika sürüyor bir daha asla almayacağım bir işletme. Buz gibi yemek isterseniz tabii ki sipariş verebilirsiniz
...l12/24/2025Çikolata çok azdı muzlar da taze değildi beğenemedim daha iyisini yemiştim.
...y12/5/2025çikolata bol almamıza rağmen az konulmuş
...r10/8/2025çikolatası çok güzeldi. ama hamuru yanıktı
...k8/29/2025Kurye hızlıydı fakat uzun zamandır severek tüketirim o kadar kötüydü ki.. çikolatası inanılmaz azdı, inanılmaz suluydu. Muzlar çok yumuşaktı. Yani gerçekten verdiğim paraya yazık oldu.
...r8/8/2025Çikolatası kötüydü muzlar çok sert ve tatsızdı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0000:45
Monday,Tuesday,Thursday,Saturday,Sunday11:1523:59
Wednesday11:1523:30
Friday12:1523:59
Sunday00:0000:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Esat Duman

Çikolatacı Halil Bey