- Kahve
- Waffle
- Express Teslimat
Looq Corner
Looq Corner Değerlendirmeler
...c
Dün
bol malzemeli güzel beğendim fakat waffle kısmı birazcık sertti ama ben genel olarak beğendim belki daha özen gösterilebilir ekstra sos aldım yanında paketle gelmedi üzerine döktüler galiba
- Bowl Waffle450 TL
...n
1 Ay Önce
elinize sağlık çok güzel olmuş, çok beğendim. çikolata sosu da boldu çok güzeldi. tekrardan elinize sağlık.
- Bowl Waffle450 TL
...n
1 Ay Önce
çok beğendim lezzetli ve meyveler tazeydi elinize sağlık 😊
- Bowl Waffle450 TL
...I
2 Ay Önce
Tadı falan mükemmel ama elimizle mi yememiz lazım anlamadım ki çatal kaşık yok içerisinde 🤦🏻♀️
- Bowl Waffle450 TL
...a
2 Ay Önce
Lezzetliydi ve hızlı geldi. Teşekkürler.
- Angle Waffle480 TL
...a
3 Ay Önce
Tadı güzeldi ve hızlı geldi. Teşekkürler.
- Looq Waffle480 TL
...a
5 Ay Önce
Lezzetliydi.
- Angle Waffle480 TL
...z
6 Ay Önce
Waffle hem sıcak hem dolu dolu geldi teşekkür ediyorum.
- Looq Waffle480 TL
...k
7 Ay Önce
sipariş çok hızlı, lezzetliydi ve nota bu kadar dikkat ettiğiniz için teşekkür ederiz..
...ç
11 Ay Önce
allahım müthişsiniz yemin ederim on numara waffle yapmışsınız o kadar mutlu bir şekilde yedim ki. tek sorun çatal bıçak. sert çatal bıçak verseniz yanına iyi olur onun dısında hiçbir sorun yok daima.
- Night Waffle480 TL
...a
2 Hafta Önce
Malzemeler biraz azalmış gibime geldi ama tadı güzeldi. Teşekkürler.
- Looq Waffle480 TL
...r
7 Ay Önce
waffle çok güzeldi ancak muzlu milkshake ı bepenemedim
- Pink Waffle480 TL
...n
6 Ay Önce
içinde sadece çikolata sos var ama taze meyveler tercih edilebilir
...a
8 Ay Önce
waffle güzeldi. fakat son siparişimde waffle hamuru çok sertti sanırım çok pişmişti. onun harici iyiydi
...n
2 Ay Önce
ince düşünceli ve inanilmaz lezzetli bir waffle yapan bir kafe gerçekten teşekkür ederim
- Looq Waffle480 TL
...k
3 Ay Önce
gayet lezzetliydi ellerinize sağlık
- Looq Waffle480 TL
...a
7 Ay Önce
Extra çocuğum için sos istemiştim notları dikkate alıyorlar tadı da güzeldi porsiyonu biraz küçüğüme geldi sadece
- Looq Waffle480 TL
...r
8 Ay Önce
aşşırı güzeldi
- Night Waffle480 TL
...r
10 Ay Önce
çatal kaşık biraz daha kaliteli olabilir paketleme güzel
- Looq Waffle480 TL
...k
1 Ay Önce
Waffle yok gibi bir şeydi çok azdı sadece çilek ve muz vardı
...i
2 Ay Önce
Paketlemeden hiç memnun kalmadık. Cheescakelerin çikolataları heryere akmışttı. Birde cheescake dilimleri küçük ve inceydi.
- Muzlu Milkshake180 TL
...i
8 Ay Önce
Sipariş ettiğim ürün gelse daha iyi olurdu. Birde ekmeği sert ve çilekler ekşi idi
...n
1 Ay Önce
Hamuru ve meyveleri güzeldi ama çikolatası berbattı sulanmıştı yiyemediğim için atmak zorunda kaldım. Sosunuzu acilen değiştirmeniz gerekiyor bence çünkü gerçekten waffle sosu asla değildi
...k
2 Ay Önce
Yazılabilecek her yere not yazdık. Aradık, mesaj attık. Ama yinede dikkate alınmadı. 1 puan bile çok. Sipariş vermenizi katiyen önermiyorum
...a
2 Ay Önce
Yediğim en kötü parasını hak etmeyen waffledı ekstra sos falan koymuyorlar güzel bir dille rica ettim resmen normalde olandan daha bile az koymuşlar porsiyonu çok küçük bu fiyata asla değmez rezalet
...u
3 Ay Önce
San sebastian mı aldım çikolatalı pasta mı anlamadım tadı berbat gerçekten orucum diye iftardan sonra yemeye almıştım kesinlikle tavsiye etmiyorum
...t
3 Ay Önce
porsiyon cok azdi
...n
3 Ay Önce
Angle waffle söyledim, looq waffle gelmiş
...r
4 Ay Önce
yerinde yemek ne kadar guzelse sipariste o kadar kotuydu
...n
4 Ay Önce
İnsan içine bir çatal bıçak koyar oteldeyim hiç bir şekilde çatal bıöak bulamıyorum coca cola dedik onuda meysu göndermişler

