Kavaklı mahallesi Marmara caddesi bilgekaan sokak no 1/3...ü6/16/2026Tereddütte kalarak sipariş verdim ama gerçekten lezzetli ve sıcak geldi
...n6/15/2026ustam şifa mı bu 🤠
...r6/12/2026Her zamanki gibi sıcacık lezzetli ve zamanından önce teslimat. Çok teşekkür ediyoruz ellerinize sağlık
...k6/2/2026Lezzetli taze ve sıcak geldi
...v5/2/2026Usta eline sağlık pide cok güzeldi mükemmel
...m4/6/2026çok hızlı sıcak teslimat memnun kaldık
...n3/22/2026Hızlı teslimat güzel lahmacun 👍🏼
...n3/18/2026leziz
...k3/18/2026Hızlı hazırlık ve lezzet için teşekkür ederiz.
...z3/5/2026hizli ve sicak geldi lahmacunun da tadi iyi sayilir ama ben ömrümde boyle aci lahmacun gormedim acisizdan devam :)
...u1/31/2026lezzetliydi
...u1/13/2026İçi bol ve lezetteli
...k12/6/2025Lahmacunu acısız gönderseniz de lezzetliydi.Kendi dertlerimin acısını katık ettim lahmacuna. O ışığı bende gördüğünüz için teşekkürler.
...r11/13/2025lahmacun lezzetliydi ama hayat kadar aciydi bu ne ağzım uyuştu 😅
...ı11/6/2025Lahmacun lar cok güzel acıtır ve istedigim gibi acı idi lezzetine gayet basarı lı getiren arkadasta güler yüzlü hızlı hizmeti icinde teşekkürederim
...l10/13/2025kocamandı eti de boldu çok güzel pişmişti ama kurye yüzünden soğuk geldi herhalde, tadı çok farklıydı içine hangi baharatı koymuşsunuz bilmiyorum ama sıradışı bir tadı vardı teşekkürler 🙏🏻
...ı10/4/2025Hızlı teslimat ve cok lezzetli idi ellerine saglık
...n9/20/2025gayet doyurucu güzel lezzetli yalnız garnitürü biraz az yollamışlar biraz arttırırlarsa daha güzel olur
...a8/26/2025O kadar bol malzemeliydi ki baya şaşırttı güzel lezzetli doyurucuydu bir pidede iki kişi doyduk tıkabasa
...n8/22/2025SON ZAMANLARDA ALDIĞIM EN İYİ SERVİS VE EN İYİ LEZZET
...z8/11/2025İlk kez sipariş verdim. karışık pide efsaneydi. hızlı ve sıcak geldi 😊
...f8/7/2025Muhteşemdi
...r7/15/2025çok lezzetli ama acısı felaket acı.
...t7/5/2025gayet hızlı ve lezzetli
...n7/3/2025Gayet yeterli ve güzeldi.Teşekkürler
...ç10/19/2025Bir yıldızı acı seçeneği varsa bunu seçiyorsak neden acı olmaz bilemedim arkadaşlar para veriyoruz istediğimizi iyi yemek için lütfen işinizi iyi yapın 🙏
...N7/14/2025güzeldi ama kavurmaları kömür etmeseniz daha güzeldi
...r7/2/2025teşekkürler lezetliydi
...l6/17/2026Lahmacunu acısız olarak sipariş ettim ama 2 side acılı geldi sipariş notlarına dikkat edilse çok daha iyi olabilir lezzeti güzeldi.
...Ü3/14/2026Lahmacunların kenarları çok yanıktı. Lezzeti fena değildi ama nedense midemizi rahatsız etti. Biraz fiat farkıyla daha iyi olabilir. Kurye çok hızlıydı, lahmacunlar sıcak geldi...
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0020:30
Tuesday11:0020:00