rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Sancak Simit & Fırın

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yıldız Sancak Mah. 509. Sok. No : 3/A
...G15.06.2026Teşekkür ederim ellerinize sağlık
...l15.06.2026İlk defa sipariş verdim acayip güzeldi, Ankara simidi sıcacık çıtır çıtır geliyor..bundan sonra tüm siparişlerim burdan 👍
...u13.06.2026Simitler sıcacık geldi, sandviç çok güzeldi. Teşekkürler 🤩
...D13.06.2026Kaç defadır su böreği sipariş ediyoruz hem mükemmel hem özenli geliyor , kesinlikle f/p
...r08.06.2026her zaman harika elinize sağlık
...i21.05.2026👏👏👏👏👏👏🔥🔥🔥🔥🔥
...l17.05.2026Simit,zeytinli poğaça ve gözlemeleri çok güzel
...r26.04.2026pizza pogaca yanlis gelmiş ama yine de tam puan lezzetliydi
...n05.04.2026Simitler hızlı ve sıcak geldi. Lezzetliydiler.
...l04.04.2026Rakamı görünce şok oldum ama gerçekten çok büyük karışık simitleri; şiddetle tavsiyedir.
...ı20.03.2026Her şey çok lezzetli. Teşekkür ederiz :)
...ı18.03.2026Her şey çok lezzetliydi, ellerinize sağlık. Tahinli çörek, Ankara simidi ayrıca lezzetli:)
...s01.03.2026Harika tadi
...n13.02.2026Fiyatları uygun ürünleri lezzetli
...k11.02.2026Genelde güzeldi ama tahinli çörek çok güzeldi. Tabi caizse tahinden çalınmamış :) Elinize sağlık.
...s27.01.2026simitler lezzetli ve çıtır.poğaça larda çok leziz.Emeğinize sağlık
...n13.12.2025Peynirli simitler çok lezzetliydi ve sıcak geldi, teşekkürler
...s05.12.2025Gözleme kaşarlı lezzetliydi. Sadece biraz daha az yağ olabilir. Yağı tüm poşete geçmiş.
...l01.10.2025Gerçekten simitler çıtır çıtır sıcacık tı teşekürler
...i21.08.2025yıllardır ürünlerini yediğim yer her seferinde harika olmuş diyorum
...y06.09.2025İkidir aynı şey oluyo. Elinizde Kalmayan ürün yerine kafanıza göre göndermek değil de arayıp sorabilirseniz daha iyi olur. Onun dışında ürünlerinizden ve servisinizden çok memnunum.
...ı05.04.2026Bu sefer simitleri hiç beğenmedik. Kuru, incecik ve Ankara simiti lezzeti hiç yoktu! Ustanız mı değişti acaba diye düşündük. Daha önceki siparişlerimizdeki simitlerle hiç alakası yok!
...s20.12.2025Gözleme lezzetli.
...ç02.04.20263 sosyete sımıtı eklemiştım 2 tane koymuşsunuz!
...n29.10.2025simitleri çok güzel ama pizza poğaçasını hiç beğenmedim kaşarı kokuyor domatesleri çürük gibi.
...n12.12.2025Gözleme aşırı yağlıydı, yağ damlıyordu, biraz daha dikkat edilebilir.
...u07.11.20251 yıldızı bile asla haketmeyen bir işletme olmayan ürünü satışa koymuşlar hiç haber vermeden olanı yolluyorlar diğer işletmeler arayıp soruyor her zaman bu işletme aşırı kaba davrandı asla almayın
...l16.08.2025Ürünlerimin çoğunu çıkarıp geri kalanını teslim etmek nasıl bir mantıksızlıktır.Yeni taşındım ilk siparişimdi şimdide son oldu.Gelen geçen işletmeci oldu.
...t16.08.2025Gözlemeyi kese kağında göndermişler yanında herhangi bir yancı yoktu, güzel de değildi.
...u08.08.2025Dereotu poğaça gelmedi ama ücretini ödemiştik poğaçalar bayattı ve çok geç geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: huseyin.bolukbasoglu@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0911307997