rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Toast & Sandwich

Mado

Rating 4.1 out of 5 stars, 100+ reviews
İnönü Cad. Palmiye Apt. No:63-A Kozyatağı
...m8/29/2025Mado farkı hemen belli ediyor kendini hepsi çok güzeldi teşekkürler
...ı6/29/2025Dondurmanız mü kem mel
...n1/1/2026kuryeye çok teşekkür ederim ancak restoranda telefon görüşmelerini yapan beyefendi müşterileri azarlamamalı bence.
...u9/4/2025Dondurma iyiydi fakat yanında gelen cornetler bayattı.
...u9/3/2025Dondurma Eril’in sonra bir daha donmuş
...n4/29/2026Pasta dağılmıştı gelen mumu ayrı koymak yerine pastanın içine atmışlardı param çöp oldu yazık.
...s4/8/2026cevizli baklava yediğim en kötüsüydü
...n3/23/2026Şekerpare yoktu onun yerine fazla bir şey ayrıca bir şey istemedim her 1 porsiyon istedim Maraş böreği 1kg veya 750 gr geldi 1900 tl hesap ödedim sağlığımı riske soktunuz
...r3/22/2026Gullaci strec yapmadan gondermisler tum urunler sut olmus.
...ı3/11/2026Güllaçın içinde var mı yok mu derecesinde fıstık var Mado‘dan sipariş verdik ki dışarıdaki gibi tek hamur yemeyelim dışarıdakinden daha da kötü. tostun değişti ucuz malzemeden hazırlanmış
...r3/4/2026madoya hıc yakışmadı revanıler resmen kurumus attım.
...v12/8/2025soğuk baklava iyiydi klasik ama mükemmel değildi, onun dışında dubai çikolatalı pasta ömrümde yediğim en kötü pastaydı, inanilmaz şekerli ve cikolotasi garip bir tada sahipti.
...s9/29/2025Sadece Fıstıklı baklava tercih eden biri olarak gerçekten kötü bir deneyim oldu. Bir dilimi yemek bile işlence geldi, fıstık tadı yok şerbeti çok ağır. Yenmedi tüm ürün çöp oldu
...n8/19/2025Misafirim vardı. Fıstıklı baklava sipariş verdim. Hızlı geldi ama beklemiş, şekerlenmiş beni rezil eden bir baklava gönderdiler. Tazelikten eser yok. Tat yok, çıtır olmayan tabiri caizse rezalet!
...n7/27/2025Pastanın görseldeki ile alakası yok, ayrıca pasta dondurulmuş halde geldi yemek için 30dk beklemek zorunda kaldım.
...p7/3/2025Ürünün kreması vs aşırı ekşiydi belli ki beklemiş bir pastayı gönderdiler. Ürünü çöpe attık. Bir daha da asla sipariş vermem asla.
...a6/29/2025Pastayı doğum günü için söyledik, ekşimiş ve yemesi mümkün değildi maalesef. Çok kötü bir tecrübe oldu.Mado markasına hiç yakıştıramadım bunu.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:59
Thursday09:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Ebubekir Enes Batuk

Mado