rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Gaziantep Çıtır

3.7 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
35435 Sokak No: 4A/C
...i22.06.2026süper verdiğin paranın hakkı
...N15.05.2026Ciğer dürüm ve çıtırlahmacunları çookkkk lezzetli sıcacık geldi teşekkür ederiz.
...N07.05.2026Evdeki ustalara sipariş verdim.Ciğer dürümler doyurucu ve güzelmiş Lahmacunlar daçok lezzetli dediler beğenmişler ve hızlı sıcacık geldi .Teşekkür ederiz .Hazırlayanların ellerine emeklerine sağlık
...N06.05.2026Lahmacunlar ve ciğer dürümü biz çok beğendik.Kısa sürede lezzetli ve sıcacık geldi .Elinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederiz.
...ş05.04.2026Pazar günlerimin vazgeçilmezi.
...ş05.04.2026Mükemmel işletme. Notları okumaları ve özen göstermeleri çok iyi
...ş05.04.2026Harika bir işletme
...n12.03.2026elinize sağlık
...n21.02.2026Notları okuyup ona göre gönderdikleri için kendilerine teşekkür ederim. Gayet lezzetli, paketleme güzeldi.
...n10.02.2026Çok güzeldi elinize sağlık
...r30.12.2025Beklentileri karsiladi , elinize saglik
...t26.10.2025biraz daha kıtır olabilirdi
...n10.08.2025Sıcak ve hızlı geldi bayılarak yedim böyle işletmeler çoğalmalı
...z21.07.2025Her şey mükemmel …
...z06.07.2025Sıcak Eksiksiz Bir Şekilde Elime Ulaştı . Teşekkürler Kolay Gelsin
...l28.06.2025Mükemmeldi. Sadece geç geldi. Burayı çok seviyorum zaten. Uygun tat ve güzel yemekler var
...t23.06.2025Süper
...ç20.09.2025Sıcaktı aslında, porsiyonlar da güzel ama ben hiç keyif alamadım . Lezzetli gelmedi yani . Peynir falan çok lezzetsizdi .
...a07.08.2025iç harcı biraz cıvık
...ş30.07.2025beğendim güzeldi
...l14.07.2025Bu fiyata gerçekten gelecek mi diye sipariş ettim lezzetliydi ama ful soğandı seçenek sunsaydınız et ekletirdim kurye çok kibardı
...N20.05.2026Çalışanlarımız ciğer dürümü çok beğenerek yediler .Lahmacunlar enfes ellerine emeğine sağlık teşekkür ederiz.
...s09.09.2025acısız istememe rağmen acılı yolladiniz, ama lezzeti güzel,
...ş31.05.2026abim yemek güzel de tuz çok fazla ne abim
...ı22.04.2026Çok kötü hayatımda yediğim en kötü lahmacun içini (Kilis tavası)olarak yapmış göndermişler.
...ı30.03.2026Lahmacunun iç harcı cok tuzluydu
...n07.03.2026Hızı geldi ama lahmacun hiç güzel değildi yeşillikler çürümüştü !! Lahmacun soğandan ibaretti !!!
...n07.02.2026Tuz oranını ayarlayamamışlar
...Z02.01.2026safi soğan et tadı asla yok
...e01.01.2026çok tuzluydu
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday07:0020:00
Thursday07:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

FATMA DEMİR

Gaziantep Çıtır