rider-banner-icon
  • International
  • Far East
  • Restaurant Delivery

SushiCo

Rating 4.5 out of 5 stars, 500+ reviews
15 Temmuz Mah. Prf DR. NECMETTİN ERBAKAN CAD. 74 MS ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP
...N6/21/2026Notum dikkate alınmıştı teşekkürler
...m6/19/2026Biraz gün sonuydu gün başı gibi taze değildi ama bana bir anda indirim falan verdiler mutlu oldum
...N6/17/2026yemek lezzetliydi her zamanki gibi, özellikle kurye Hakan abiye teşekkürler güler yüzlü ve teslimatı hızlı işini güzel yapan bir kurye.
...Ş6/13/2026SushiCo Ailesine Çok Teşekkür Ederim Arkadaşlarımla Çok Güzel Vakit Geçirdik Ve Arkadaşlarımla Sushilerin Tadını Çok Beğendik. Teslimat Çok Hızlı Oldu Hakan Beye Çok Teşekkür Ederim
...n5/28/2026tadi cok güzeldi
...N5/12/2026Ellerinize sağlık teşekkürler
...k4/26/2026Herşey harika
...k4/26/2026Harika ama çok pahalı
...r4/24/2026Kalite
...r4/24/2026her defasında lezzete lezzet katıyorsunuz, ellerinize sağlık. Teşekkürler
...ü4/6/2026Sıcacık ve lezzetliydi yine.Çıtir levrek bun artık favorilerimden oldu
...r3/24/2026hızlı ve sıcak geldi lezzetliydi
...ü2/11/2026Çok beğendik.Harika lezzetler
...k2/4/2026Çok iyi amaaaa iki porsiyon sushyi tek bir paket yapmayın bi zahmet � ve kuryeleriniz her siparişte arayıp konum istiyor bu büyük bir sorun belki 20 kere sipariş verdik hemen hemen hepsinde arandık
...ü2/3/2026Lezzetlerini restaurantta denemistim.Ama bu daha da mükemmeldi.Hem sıcacık,hem tam damak zevkime uygun.Uzun zamandir bu kadar lezzetli pilav yememistim.Tesekkurler
...n1/27/2026Çok lezzetli 👍🏻
...r1/9/2026Gerçekten çok güzel Hızlı ve sıcak qeldi Ayrıca Sakalli KuryeniZ Çok tatlı ❤️❤️
...ç1/8/2026herşey çok güzeldi tüm çalışanların eline sağlık
...t1/7/2026ürün çok sıcak ve lezzetliydi. kurye arkadaş çok nazikti. her şey için teşekkürler.
...y12/28/2025Ellerinize sağlık çok güzeldi notlara dikkat edilmişti.
...r12/28/2025Her zamanki gibi harikaydı, elinize sağlık.
...n12/27/2025harikaaaaa
...n12/27/2025her seferinde lezzetli ve çabuk geliyor
...ş11/27/2025general tavuğunuza bayılıyorum. ♥️
...r11/20/2025güzel
...m11/19/2025Baya iyiydi Kore’de yediğimden daha iyiydi diyebilirim gerçekten şeflerimin eline sağlık
...ş10/18/2025Sanki Kore'de yiyorum harikasınız
...r10/11/2025Tada diyecek bir sey yok efsane. Fakat fiyat maalesef fazla :( kurumsal firmasiniz yapacak bir sey yok
...m9/25/2025Güzel baya iyi
...r9/20/2025kalitesini koruyan nadir işletmelerden biri elinize sağlık herzaman ki gibi lezzetliydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:30

Restaurant information

KEP Address: bnsgida@hs01.kep.tr

MERSIS number: 178072742200011

Legal Name

BNS Gıda Ve Tur. Hizm. A.Ş.

SushiCo