rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Kahve
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Sandwichbar

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Ortabayır Mahallesi, Sarıgöl Cad. No: 33 B İç Kapı No: Kağıthane
...n25.06.2026Çok güzeldi sandwich bayıldım 🥰 elinize sağlık artık mekanım belli oldu:)
...A19.06.2026Sandviç dolu doluydu ve kocamandı iki kişi doyar elinize sağlık
...z17.06.2026Abi ellerinize sağlık ya
...n12.06.2026Tatları çok güzeldi bayıldık ve çalışanları da çok tatlı ikramınız için de çoookk tesekküürr ederiiizzz
...n05.06.2026Çok güzeldi ekmeği malzemeleri cok güzel. ikramınız için de cok teşekkür ederim 💖
...k23.04.2026Her zamanki gb dolu dolu kalitesi zaten tartışılmaz teşekkür ederim 🙏
...k23.04.2026Herşey mükemmel ❤ böyle devam edin
...k22.03.2026Doyuruculuğu ve kalitesi tartışılmaz teşekkür ederim
...l01.03.2026çok lezzetliydi ellerinize sağlık<3
...s06.02.2026Çok iyiydi ellerinize sağlık ❤️❤️❤️
...k05.01.2026Malzemeler kaliteli ve paketleme çok güzeldi hızlı bir şekilde teslim edildi ayrıca içi çok dolu ve doyurucuydu teşekkür ederim gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz
...k29.12.2025malzemeleri kaliteli.lezzetli ama kendi sandvici yap kısminda ekmek sadece 2 cesit.bazlama secemiyorsun mesela.cesitlendirilmeli.ekmeklerin daha kucugu de olmali.tsk
...k28.12.2025Kolay kolay yorum yapmam ama yediğim en güzel sandwich diyebilirim..Doyurucu, ürünler kaliteli ve temiz gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz..
...i15.12.2025Zengin kahvaltı tabağını tavsiye ederim. Siyah zeytin hariç başarılı.
...n28.11.2025Her zaman taze ve lezzetli malzemeler
...k27.11.2025Güzeldi
...ç10.11.2025İyi olunca puan vermemiş de iyi olmayınca yorum yazıp haksızlık etmemek için puan kırmadım. 2 kere yakın tarihli sipariş verdim ilk sipariş çok iyiydi ama sonrakinde çeçil ve 2 çeşit salam yoktu.
...ç08.11.2025Güzeldi,beğendim. Elinize sağlık
...a06.11.2025Fiyatlar bi tik indirilse güzel olur, hersey güzeldi.
...a30.10.2025tostun kaşarı çok azdı. Ekmeğin bazı yerlerinde yoktu gibi ama sandviç efsaneydi
...k24.10.2025Aynı ofiste çalıştığım arkadaşımla ben bazlama o sandviç söyledi, farklı zamanlarda sipariş verdik altı 7 dakika ara ile. Ben önce sipariş vermeme rağmen benim siparisim 20 dakika daha geç geldi.
...k23.10.2025Hiç bu kadar iyi beklemiyordum elinize sağlık malzemeyi çok beğendim
...n20.10.2025Tavsiye ediyorum
...l10.10.2025Güvenilir bir hizmet kaliteli ürün seçimi ve sağlıklı bir paketleme için teşekkürler 🙏😊
...r06.10.2025Çok başarılı
...a03.10.2025Hediye için teşekkürler, tadı çok güzeldi
...n27.09.2025Yediğim en iyi tosttu. Ama kurye arkadaş bu kaliteli lezzetli işletmeye uymamış onun dışında çok lezzetliydi.
...o21.09.2025Fresh and tasty
...u17.09.2025açık olduğu zamanları kovalıyorum. bir deneyin derim
...k13.09.2025lezzetli ve bol. elinize sağlık. kalite böyle devam ederse daha çok sipariş vereceğim gibi duruyor.
Monday,Thursday08:0016:00
Tuesday08:1516:00
Wednesday08:0015:45
Friday08:1514:00
Saturday09:0014:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ismet.yamac.1@hs01.kep.tr

MERSIS No: