rider-banner-icon
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Mevs Pasta

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Evliya Çelebi Cd NO:4
...z21.06.2026uzun zaman sonra yediğim en iyi waffle dı malzemesi fiyatına göre tam uygun koyulmuş çikolata kıvamı ve lezzeti güzeldi ve en önemlisi waffle büyüktü
...k20.06.2026Tatlım da kahvemde çok iyiydi. Dökülmeden ve kahve soğumadan geldi. Teşekkürler.
...a13.06.2026Mükemmel lezzet ve aroma.Tazeleği 1 başka harika.Her noktasıyla 10 numara.Geçenler de mekâna da uğradım hoş 1 yer ve güleryüzlü işletmecileri var..Evden ya da mekândan olsun alışverişi tavsiye ederim.
...l10.06.2026Söyleyebileceğim tek şey nefis olduğu.
...z01.06.2026Ba yıl dık. Bu kadar bol krema, çikolata olamaz. Muazzam. Keyiften çıldırmalık
...z25.05.2026İiinaaanıııılllmaazzz. Gerçekten ama gerçekten çok lezzetli ve birini bile tek kişi yiyemez o kadar büyük ve çikolatası harika. Uzun zaman sonra bir tatlı yerken yüzünde mutluluk sırıtması oluştu.
...l24.05.2026Harika severek yiyoruz bide indirim yaparsanız devamlı sipariş verebiliriz
...l24.05.2026Güzel bi tad fiyat skalasını uygun yaparsanız çok dha iyi olucak teşekkürler
...l24.05.2026çilekli tartı mükemmeldi çilekli pastamız baya dağılmıştı tadına bakamadık ama eminim oda güzeldir
...y24.02.2026Mükemmel
...r20.02.2026baya iyi
...k06.02.2026Çok lezzetli tatlıları browni enfes 🤤
...t01.02.2026pastası lezzetli guzeldi sadece ellerinde sectigim pasta olmadigi için farkli pasta gonderdiler ama aradaki fiyat farkını iade etmediler.unutmus olabilirler.
...n21.01.2026Ellerinize sağlık, günüm enerji dolu geçecek. Bayıldım tatlarınıza.
...a22.06.2026Güzeldi ama az lotuslu bisküvi koydular
...l17.03.2026Ürünler güzel ama biraz pahalı, elmalı kurabiye adet ile satılınca büyük sanmıştık. Küçücükmüş 4 kurabiyeye 1 tatlı parası verdik
...z24.02.2026Küp kruvasanı çok lezzetliydi ama cheesecake bozuktu çok ekşiydi
...k20.04.2026Kurabiyelerin hepsini beğendik. Lezzetleri ve tazeliği güzeldi.
...k06.05.2026Kurabiyelerinin hepsi aşırı lezzetli ancak Susamlı kurabiyesi destansı bir lezzet tüm övgüleri hak ediyor.
...k06.05.2026Kurabiyelerinin hepsi aşırı lezzetli ancak Susamlı kurabiyesi destansı bir lezzet tüm övgüleri hak ediyor.
...n03.05.2026Hepsi cok guzeldi
...m11.04.2026Beklediğimden küçüktü ama lezzet ve tazelik üst düzeydi
...E16.05.2026Islak kek çok güzel ben bağımlısı oldum :( ..
...a16.05.2026Yediğim en lezzetli san sebastyanlardan biriydi, ayrıca çikolatası da kaliteli ve boldu. Çok teşekkür ederim, ellerinize sağlık❤️
...l15.05.2026Tatlıda kurabiyede taze ve lezzetli teşekkürler
...ş29.03.2026profiterol güzel
...r25.03.2026Çok Güzel elinize sağlık.
...i30.04.2026Çok başarılı
...ı15.03.2026San Sebastian çok güzel tavsiye ederim 👍🏼
...n11.03.2026Mükemmeellllll taptazeee lezzetli ve hızlııııı 👏👏👏
Monday09:1523:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:3023:59
Sunday12:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: