rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Subway

KAPALI
TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
FATİH SULTAN MEHMET MAH. BALKAN CAD.ÜMRANİYE MEYDAN AVM NO 62 ÜMRANİYE-İSTANBUL
...r23.04.2026Çok çok lezzetli
...r04.04.2026Kusursuz
...n05.01.2026her zaman harika
...m18.10.2025emeğinize sağlık
...z02.10.2025gercekten yediğim en iyi sandviç olabilir
...l23.08.2025mükemmel
...İ06.08.2025Hızlı ve güzel paketleme için teşekkürler. Soslar ve sandviç çok çok iyidi teşşekür ederiz.
...y17.06.2026İkiye kesmelerini rica etmiştim ama yapmamışlar. Teslimat çok uzun sürdüğü için (1 saati geçti) malzemeler bozulmaya yüz turmuştu.
...ş05.04.2026patatesler yenilmeyecek bi halde geldi
...n11.12.2025patates seçtim kurabiye gönderdiler o yüzden bir puan kırdım
...r30.10.2025Sandviç güzeldi ama 3 sos hakkımın hepsini 1 sosa kullanmama rağmen sandviçte bi gram sos yoktu neredeyse
...ç30.07.2025cookie bayattı :(
...k05.04.2026İlk kez buradan yedim kurye abi zamanında getirdi sağolsun.. ama tamam tavuğunuz güzel ballı hardal sosu da güzel ama ne içinde doğru düzgün tavuk, marul, mısır hiçbirini koymamışsınız hani ekmek boş.
...k02.04.2026kepekli ekmek istemis olmama ragmen beyaz ekmek gondermisler. beyaz ekmek isteseydim onu secerdim. beyaz ekmek bana dokunan bir sey keske biraz daha dikkatli olsalardi.
...n02.04.2026SOĞUK İSTEDİM ISITILMIŞ GELDİ
...i12.01.2026Patatesi eksik geldi gerisi güzeldi
...ş20.12.2025Sandviç boş gibi geldi resmen, zeytin istememe rağmen konmuştu olabilir gözden kaçmıştır. Ekmek çok leziz ve doyurucuydu. Patateslerinden de memnunum. Yanında söylediğim kurabiyeyi ısıttım, lezizdi.
...u18.08.2025Kurabiyeyi yer fıstıklı istemiştim yulaflı geldi
...U11.08.2025Malzeme ve soslarım eksikti
...İ30.07.2025eksik ürün gönderdiniz.
...k22.07.2025Daha çok ezilmiş cola gönderiseniz hiç açamayız. En azından uğraşmayız. Kurabiyeler için teşekkür ederim ama ben fırında patates istemiştim. Onun dışında sandvichler güzeldi. Teşekkürler.
...i12.11.2025Çok güzeldi sıcak geldi🌸
...h24.05.2026Subway iyi tanınan marka diye aldım bir daha söyletmem. Tadı güzeldi ve malzemeler iyidi ama porsiyonda ciddi sıkıntılar var. Fotoğraftakinin beş kat küçüğü gibi. Ebatını görünce hayal kırıklığıydı.
...n12.04.2026Ekstra ücretle peynir ekletmeme rağmen yoktu. Geri kalanıda aşırı özensizdi. Berbat.
...ç15.02.2026ısıtılmış sipariş vermeme rağmen ısıtılmamıştı onun dışında gayet güzeldi ve doğruydu
...l25.03.2026Peynir seçimlerini istemiyorum olarak yapmıştım. Ayrıca nota süt ve süt ürünleri olmasın diyerek sipariş vermiştim. Sandiviçte erimiş peynir vardı.
...e12.02.2026Ürünümün yanında patates ve ekstra kurabiye sipariş verdim patates gelmedi iki tane kurabiye geldi iki kurabiye gelmesi bir şey ifade etmiyor iki kurabiye isteseydim iki kurabiye sipariş ederdim
...k07.02.2026Porsiyon küçüktü ve yanlış kurabiye geldi
...ş26.08.2025Ekmek bayattı. Sıcak istedik soguk geldi. Ayrıca malzemeler çok azdı.
...n01.08.2025Malesef ürü yanlış geldi bi biftek bir tavuk olacatı ikiside tavuklu geldi ve Zero cola yerine normal kola geldi. Sandöviçlerde lezzetsizdi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS No: 815003790200094