- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
Cookshop
Cookshop Değerlendirmeler
...g
8 Ay Önce
Tavuklu mac&cheese comfort fooddur cok iyii
- Tavuklu Mac & Cheese720 TL
...i
8 Ay Önce
Gayet hızlı ve güzeldi teşekkürler
- Slider Burger835 TL
...l
9 Ay Önce
Dogum gunu icin mum rica etmistim siparise eklemeyi unutmamislar dikkate aldiginiz icin cok tesekkur ederim❤️🙏 Pizza da fettuccine tavuk da cok lezzetliydi her sey icin tesekkur ediyoruz
- Fettuccine Tavuk745 TL
- Pizza Anatolian760 TL
...ç
11 Ay Önce
Her gün söylüyorum nerdeyse bayılıyorumm
- Çıtır Tavuklu Salata700 TL
...ı
11 Ay Önce
notlari dikkate alip ozenle hazirlamislardi. Çok lezzetliydi. Kurye de hizliydi.
- Kaburga Burger900 TL
- Coca-Cola (33 cl.)180 TL
...y
3 Gün Önce
Tavuklar düzgün pişmemiş içi kırmızıydı… yiyemediğim parçaları çöpe atmak zorunda kaldım ben çöpe atmak için para vermiyorum. Lütfen özenli yapın
...a
7 Ay Önce
Patates salatası yerine kızartma tercih sunulabilir
...ü
3 Ay Önce
Çorba soğuk, salata eh işte. Ama evime girmeye çalışan kediyi kucaklayıp aşağı indiren cengaver kuryeye beş yıldız :)
...z
7 Ay Önce
Soğuk ve tuzsuz geldi makarna maalesef. Diğerleri güzeldi.
...t
5 Gün Önce
Kuş yemi gibi mac&cheese geldi puan kırıyorum ve siparişim neden streçli gelmiyor hijyen ve güven açısından siparişler gelirken malum izliyoruz görüyoruz biraz dikkat lütfen
...e
9 Ay Önce
You people didn’t give me my drink
...u
2 Hafta Önce
Tavuklar sert geldi paket istememize rağmen plastik çatal bile yoktu . Azıcık marula dünya kadar sos koyulmuş . Köyü bir tecrübeydi tavsiye etmiyorum
...n
10 Ay Önce
Muzlu magnolia sade gönderilmiş, kalmadıysa arayıp alternatif sunsaydınız. Tavuklu mac cheese, makarnası aşırı ağırdı ve rokasında ilacımsı bi acılık vardı. Rokayı ayıkladım yiyemedim. Tavuğu iyiydi.
...k
1 Ay Önce
Soğuk geldi, sos yok ekmek yok, tadı yok, pilav kupkuru, içinde dört tane tavuk var bu fiyata baya kötü
...r
1 Ay Önce
çok geç geldi ve tadı tuzu yok bozuk gibi yoğurdu yiyemedim teslimatta uzun sürdü zaten hiç memnun değilim ne yemeksepeti teslimatı becerebildi ne de cookshop salatayı çöpe gitti gerçekten berbat
...u
3 Ay Önce
Cookshop ürünlerini beğenirim ama kore bowl çok kötü.Tavuk parçaları ipli, kıkırdaklı şekilde.Görüntüsü bile iştah kapatıyor ve et tatsız.Acısı da epey baskın.Bir daha sipariş edeceğim bir yemek değil
...n
3 Ay Önce
Yediğim en kötü salata 1000 tl ödeyip yiyememek biraz üzdü çorbada dağılmış geldi zaten puanım 0
...k
3 Ay Önce
Somonun içi pişmemiş çiğ bir şekildeydi ve malesef soğuk geldi.
- Çok Merci Salata600 TL
...n
5 Ay Önce
Pideli köfteyi sık sık sipariş ederdim bu kez inanılmaz kötü geldi köftenin tadı kötüydü ve kıvamı tuhaf lastik gibiydi
...r
6 Ay Önce
Bir yemek anca bu kadar kötü olur. Eve siparişi yapamıyorsanız kaldırın o zaman. Roka salatası kaç günlüktü allah aşkına su gibi erimiş rokaya 650 tl verdim. Patatateste trüf yok buz gibi.
...r
6 Ay Önce
Somon bowl siparişimdeki somonlar birkaç küçük parça ve yanıktı
...s
7 Ay Önce
Noodle birbirine yapılmış tabaka halinde, tavuk parçası dört beş tane ve yenemeyecek kadar çok tuzlu. Çok özensiz ve lezzetsiz.
...k
7 Ay Önce
Yemek paketlemeyi bilmiyorsanız neden paket servisiniz var, poşet doysun diye mi?
...n
9 Ay Önce
Avokadom gelmedi?
...a
9 Ay Önce
Tavuklar yanmış köri sosu azdı
- Magnolia Tiramisu545 TL
...ç
10 Ay Önce
çıtır tavuk salata değil adı mayonez salata olmalıymış. mayonezden dolay asla yiyemedim. diğer salata da çok kötüydü

