rider-banner-icon
  • Express Teslimat

BUNS EAT & COFFEE

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Devlet Sahil Yolu Cad. No:429
...n11.06.2026Ben cok beğendim ama fiyatlarını biraz pahalı buldum ve yeni sam oldu
...r17.05.2026Smash burger harikaydı, ekmeği yumuşacıktı ve sıcacık geldi. Sosları çok lezzetliydi, bayıldık. Sweet cup da çok güzeldi; meyveleri tazeydi, çikolatasının tadı aşırı iyiydi. Kurye de çok kibardı.
...217.04.2026lezzetli ve doyurucu
...c13.04.2026Bence çok harika. İkinci kez sipariş verdik. Servis ve lezzet daima güzel.
...a11.04.2026Paketlemenin değişmesi çok iyi olmuş diğer türlü hoş olmuyordu. Her şey lezzetliydi
...r08.02.2026bayıldım bu kadar iyi bir tost olamazdı ciddiyim süpersiniz <3
...r16.12.2025Muhteşemdi. Notlara dikkat ediliyor bu çok iyi. umarım hep böyle harika devam eder. Bundan sonra yeni favorim.
...R05.12.2025gayet iyi.
...r14.11.2025Gerçekten yediğim en güzel burger‘di kim yaptıysa ellerine sağlık çok yetenekli biri olduğu belli oluyor severek yediğim tek burger mekanı :)
...a09.11.2025kurye fenasal
...ş05.11.2025Süper
...z23.04.2026hamburger süper bişey sadece patates kızartması bi garip kötü değil ama daha güzel olabilir
...Z22.03.2026Yiyecekler için neden kutu yok anlamadım ilginç bir deneyim.
...t03.02.2026içinde karamelize soğan yoktu normalde olması gerekiyor onun dışında çok lezzetliydi
...k22.12.2025Tad olarak çok güzeldi ama porsiyonu çok küçüktü
...i21.11.2025Lezzet harika ama porsiyon çok küçük hiç doymadık
...u18.01.2026Severek yerim normalde ama bu sefer çok soğuk geldi patatesler kupkuru sert olmuştu lezzeti iyi ama bu sefer beğenmedım kendi yerinde yemeye de giderim ama bu sefer olmamış fıyatıda çok fazla
...ı07.01.2026Paketleme kötüydü
...t11.07.2025Paketleme özensizdi çıtır tavuklar biraz yanmıştı ve tuzsuzdu en lezzetlisi bonfile bun ❤️
...k07.01.2026Hızlı sipariş verdim belirttiği sürenin cok cok altında sıcacık ve tazecik geldi🙏 aşırı lezzetliydi ekmeği mükemmeldi tatlıda harikaydı 2 yaşındaki kızımla yemelere doyamadık kurye cok kibardı
...y02.12.2025Çok lezzetli. Tavsiye ederim
...r27.11.2025Uzun zamandır yediğim en lezzetli patatesti. Burger bir tık küçük ama ekmeği güzel, iç malzemesi boldu.
...z22.09.2025Yediğim en güzel hamburger olabilir sosları da efsane ellerinize sağlık..
...ş16.09.2025İlk defa denedim smash burger güzeldi teşekkürler
...k25.09.2025valla lezzetli porsiyon olarak az aslında ama sosu ve ürün çok iyi. doymak için değil ama tadımlık harika
...İ28.06.2025Hediye kurabiye için çok teşekkürler. Menü çok lezzetliydi fakat ekmeklerin direk aliminyum folyoya sarılması kötü olmuş bir dahaki sefere ona dikkat edilirse sağlık açısından daha iyi olur :)
...ş22.06.2026inanılmaz küçük bir burger. içine 2 adet tavuk parçacığı konmuş, bayat gibiydi ısırdığın zaman kopmuyor. tavuk ürünlerini kesinlikle önermiyorum.x
...k06.04.2026Bun mix duo hiç pişmemişti hamuru elime alıp yoğurdum o derece😔 yapılışımı öyle bilmiyorum ama kızıma yediremedim oda cok büyük hevesle bekliyodu çöpe gitti çok üzgünüm😔 hamburger güzel ve sıcaktı
...i05.03.2026Çok kötü bir tercihti bir daha açlıktan ölsem söylemem
...i27.02.2026Bonfile burrito söyledik Bonfile hariç her şey yedik verdiğim paraya yazıklar olsun
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3022:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: