rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Ekspres Tatlı

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Şehit Ferhat Koç Caddesi No: 8/1
...ç10.06.2026Her zaman olduğu gibi çok hafif ve çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz.
...r09.06.2026Harikaaaaaa
...z03.06.2026Kit kat ve Trabzon bowl xl aldım. İkiside birbirinden güzel ve porsiyonlar oldukça büyük. Parasını sonuna kadar hakkediyor. Umarım bozulmaz yeni favorim artık burası
...k29.05.2026Trabzon bowl tat olarak kesinlikle çok güzeldi fakat benim gibi sütlü tatlı hafif tatlı seven arkadaşlar için küçük boyu bile biraz ağır gelebilir.
...ç25.05.2026İkisi de hem çok lezzetli hem de çok hafifti, teşekkür ederiz 🙏🏻
...l14.05.2026çok lezzetli,sunum mükemmel
...ç12.05.2026Tadı Gercekten çok güzeldi fakat aşırı ağır yani evin içinde 7 kişiyiz tatlı canavarı olarak içimiz bayıla bayıla yedik tavsiye ederim
...r12.05.2026Harikasınız, tatlılara söylenecek tek bir söz yok harikaydı, şehir dışındayım annemin doğum günü için sipariş notuna rica etmiştim dikkate almışsınız. Çok teşekkür ediyorum çok.
...e12.05.2026sipariş çok hızlı geldi ve siparişi getiren arkadaş çok kibardı onun yanında bowl çok lezzetliydi ve bir kişiye bir bowl tam yetti
...n11.05.20261 saat kadar beklememe degdi daha bitmedi ama bi daha almak istiyorum
...r07.05.2026çok güzel tavsiye ederim tatlıları felan çok iyi çokta hızlı teslim ediyolar
...ş05.05.2026hızlı bir şekilde geldi
...n30.04.2026Biraz ağırlığı var ama çok güzel bir tatlı ellerinize sağlık
...n24.04.2026Bu 2. Siparişimdi. Tat olarak nefis kreması çikolatası lezzetli. Bir önceki siparişimde kaşık yoktu bu sefer geldi. Ellerinize sağlık
...r16.04.2026cok guzel bir tatli yarısını yiyemeden kesti yarısını da mikrodalgada cikolatayi eritip yedim, eritmeden daha lezzetli
...n27.03.2026Doya doya tatlı yediğinizi düşünün buranın tatlıları çok güzel
...n19.03.2026Hep sipariş veriyorum tatlıları harika bayılıyorumm
...n19.03.2026Hafta birkaç kere sipariş veriyorum müdavimi oldum harika bir lezzet
...r17.03.2026Bu saate verdiğim için kusura bakmayın teslimat süresi ve ürün olarak çok güzeldi teşekkür ederim.
...n14.03.2026Muazzam
...n09.03.2026Böyle bir lezzet olamaz BAYILDIIMM ilk defa denedim keşke daha önce burayı keşfetseydim
...ü08.03.2026Her seferinde ayni kalitesi mukemmel ozellikle trabzon bowl ve kitkat spread bowl
...n06.03.2026Çok beğendik ailecek sadece çok geç geliyor
...r04.03.2026siparisler icin tesekkurler ozellikle kurye cok ilgiliydi ayin calisani olmali cok tesekkur ederiz
...N28.02.2026ürünleri beğendim ve hızlı geldi
...k27.02.2026Harika bir tatlıydı teşekkür ederim
...ş24.02.2026tatlı çok güzeldi ama porsiyonları baya küçülmüş
...l10.02.2026aşırı iyi bozmassınız umarım hediye için teşekkürler
...n03.02.2026Dubai olanı bi dahakine mutlaka yiyeceğim. Bu da çok güzeldi bayıla bayıla yedim 10 dakikada 🤭Hediyeniz için de çok teşekkür ederim ellerinize sağlık
...n03.02.2026Hediye şeker için teşekkürler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: eksprestatli@hs03.kep.tr

MERSIS No: 0329221764000001