- Döner
- Restoran Teslimatlı
F & İ Erzican Yaprak Döner
F & İ Erzican Yaprak Döner Değerlendirmeler
...r
3 Gün Önce
Yemek güzel hızlı geldi elinize emeğinize sağlık
...n
2 Ay Önce
Çok lezzetli teşekkür ederim
- Yarım Ekmek Arası Et Döner240 TL
- Ayran (30 cl.)35 TL
- Ezogelin Çorbası120 TL
...n
4 Ay Önce
Lezzetli sıcak ve hızlı servis ayrıca kurye arkadaşın nezaketi için çok teşekkür ederim her zaman tercih ederim
- Pilav Üstü Et Döner500 TL
- Ezogelin Çorbası120 TL
...n
4 Ay Önce
Çok lezzetli hızlı ve sıcak servis ayrıca kurye arkadaşın nezaketi ve özeni için çok teşekkür ederim
- Tam Ekmek Arası Et Döner470 TL
- Ezogelin Çorbası120 TL
...r
5 Ay Önce
tam eski aradigimiz donerler gibi cok lezzetli
- Tam Ekmek Arası Tavuk Döner180 TL
- Ayran (20 cl.)30 TL
...r
5 Ay Önce
Çok çok başarılı emeğinize sağlık
...i
8 Ay Önce
mükemmel
...k
9 Ay Önce
Ellerinize sağlık
- Tam Ekmek Arası Et Döner470 TL
...k
9 Ay Önce
Mükemmel
- Et Döner480 TL
- Susurluk Ayranı45 TL
...i
10 Ay Önce
hem hızlı hem lezzetli
- Yarım Ekmek Arası Et Döner240 TL
- Ezogelin Çorbası120 TL
...u
10 Ay Önce
Et döneriniz gerçekten Gönen'de eşsiz fakat samimi bir yorum yapacağım,et İskenderin tereyağı ve sosu çok azdı, ekmekler bayat gibiydi Tereyağı belli ki biraz yakılmadan eklenmişti.Ustanız mı değişti?
...z
10 Ay Önce
çok iyidi
- İskender (Et Dönerden)500 TL
...z
10 Ay Önce
süperdi
- İskender (Et Dönerden)500 TL
...n
1 Ay Önce
Daha önceki siparişlerim çok iyiydi ama bu dönerde kötü koku vardı. Bayılarak yiyordum lakin son durumdan sonra sipariş vermekten çekiniyorum. Yiyemedim tavuğun farklı bir kokusu vardı
...k
4 Ay Önce
Çorba çok güzeldi et döner geliştirilmeli
- Not availableKerevizli Tavuk Çorbası
...n
3 Hafta Önce
Ette aşırı koku vardı birdaha kesinlikle yemeği düşünmüyorum
- Ayran (30 cl.)35 TL
...k
3 Ay Önce
Buz gibi paraya yazık et san bayat gibiydi belliki ısıtılıp koyulmuş kesinlikle tavsiye etmiyorum rezalet abidesi
...ı
9 Ay Önce
1 ve 1.5 porsiyon İskender söylemiştim. ama 1.5 porsiyon da gözle görülür bir fark olması gerektiğini düşünüyorum,sanırım joker indirim olduğu için ikisini de 1 porsiyon gönderdiler. memnun kalmadım

