rider-banner-icon
  • Restaurant Delivery

Validem Börek

Rating 4.7 out of 5 stars, 1000+ reviews
Esatoğlu Mah. Esat Cad. No:81/D
...r6/1/2026Malzeme kalitesi üst düzey, yedikten sonra rahatsızlık hissetmiyorsun.
...N5/26/2026ürünler hep taze lezzetli. paketleme cok düzgün
...A5/17/2026Servis özenli, börekler lezzetli.
...k5/1/2026Sıcak ve hızlı geldi.ben çok beğendim.lezzet kalite harikaydı.teşekkürler..
...n4/28/2026gayet güzeldi yedi dakikada geldi
...N4/26/20262. kez siparis veriyorum.adana börek taze elmalı kurabiye çok lezzetli. incir cevizli kurabiye favorim oldu.
...N4/18/2026yorumlara bakarak siparis vermistim. ürünler çok lezzetli ve taze. Adana böreği iç harcı ve yağ oranı tam kıvamında. incirli cevizli kurabiye efsane
...r3/18/2026Favori börekçimiz
...r2/12/2026tatları harikaydı. ellerinize sağlık.ayrıca ikramız içi de çok teşekkürler
...r1/31/2026Her zaman aynı lezzet aynı sıcaklık
...T1/28/2026Lezzetli ve sıcak geldi
...ş1/1/2026Ellerize sağlık
...n12/31/2025Geç saatte olmasına rağmen taze ve lezzetli börek çeşitleri
...r12/23/2025çok aşırı hızlı teslimat
...ş12/23/2025Önceden börekler çok yağlı oluyordu şimdi düzelmiş taze ve lezzetliydi
...z12/2/2025Her zamanki gibi. Çok iyi
...a11/23/2025çok teşekkür ederim, lezzetli ve güzeldi♥️
...ı10/4/2025Herzamanki gibi harika . Ama karışık börek seçeneği olmalı
...n9/29/2025Hep olduğu gibi nefis ve leziz.
...n9/23/2025Böreğin lezzeti çok iyi idi. Kullsnılan kıyma miktarı ne çok ne az. Ne de soğanı çok fazla. Herşey tam kıvamın da. Ellerinize sağlık.
...n9/15/2025Çok lezzetli. Yağı, kıyması ve diğer malzemeler gayet ölçülü ve lezeetli. Tavsiye ederim.
...r9/11/2025çok lezzetli ürünleri. yalnız acayip yağmur varmış fark etmedik görseydik biraz beklerdik sipariş için. Kurye arkadaşa teşekkürler.
...a8/11/2025Herşey çok güzeldi, Çok Teşekkür Ederiz, Elinize Sağlık❤️
...ı7/15/2025Çooook iyi. Kurye arkadaş da ayrıca kibar nazik ilgili
...ı5/22/2026Kıymalı su böreği aşırı yağ içindeydi, sevemedim, simit güzeldi
...r4/14/2026peynir biraz daha lezzetli olsa daha da güzel olacak
...m2/19/2026Lezzeti güzel. Peçete çatal bıçakta paket içine bıraksalar daha güzel olurdu.
...n2/5/2026Güzel ancak kıymalı pek taze değildi
...l12/17/2025Börek aşırı yağlıydı.
...n11/8/2025sadece porsiyonu küçüktü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0019:00

Restaurant information

KEP Address: hasancagri.nair@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Hasan Çağrı Nair

Validem Börek