- Restaurant Delivery
Doğan Kaymaklı
Doğan Kaymaklı Ratings & Reviews
...n
4 months ago
Yağmur olmasına rağmen çok hızlı geldi
...a
5 months ago
2 porsiyon geliyor sanırım 500grda güzeldi hafif
- Doğan Kaymaklı Fıstıklı Kadayıf (500 gr.)650 TL
...n
5 months ago
Aşırı iyi
...k
7 months ago
On numara lezzet
...t
7 months ago
Efsane bir tat
- Doğan Kaymaklı Fıstıklı Kadayıf (500 gr.)650 TL
...t
8 months ago
Mükemmellll !!
...t
9 months ago
Ekibe çok teşekkür ederim harika her şey mükemmel ürünler çok kaliteli çalışanlar çok kaliteli
- Belçika Çikolatalı Soğuk Baklava (500 gr.)600 TL
...t
9 months ago
on numara olsa onu da verirdim müthiş...
...t
9 months ago
flyatından daha iyi bir performans tatlılar harikaydı elinize sağlık
...r
9 months ago
müthiş..
...n
9 months ago
Baklavanın içi fıstığı çok boldu müthiş 👌🏻
...n
9 months ago
Çok güzeldi
- Belçika Çikolatalı Soğuk Baklava280 TL
...n
9 months ago
Çok özeldi
- Doğan Kaymaklı Cevizli Kadayıf270 TL
...r
9 months ago
lezzetli ve hızlı teslimat...
...t
9 months ago
booooossbol kaymaklıydı ellerinize sağlık 🙏
...t
9 months ago
katmer müthiş
...r
9 months ago
bir tatlı hiç baymaz mı yaa harika 👍
...r
9 months ago
soğuk baklava ve kaymaklı efsane bir porsiyon fıstıklı baklava da söylemiştik baklava da efsaneydi 🤤
...r
9 months ago
tek kelimeyle muhteşem
...k
4 months ago
Çok güzel çok beğendim teşekkür ederim tavsiye ederim
- Not availableFıstıklı Şöbiyet (500 gr.)
...n
4 months ago
Süt miktarı fazlaydı o sebeple bize az geldi
...R
6 months ago
ilk kez sipariş verdim bu restoranttan soğuk baklavayı üzülerek beğenmedim fıstık aradım içinde malesef
...k
3 weeks ago
Çok kötüydü bayatlamış eşkimiş tadı midemi bulandırdı
...r
5 months ago
Fıstıklı katmer yazıyor ama içi sade çikolata dolu kruvasan tadında bir şey geldi.
...e
8 months ago
Kadayıf bayat ve yanıktı,şöbiyet de pek taze sayılmazdı.1 saati geçti gelmesi de ,hayal kırıklığı oldu çok övülmüştü burası bir daha sipariş vermem.
...ı
11 months ago
Her zaman sipariş verdiğim mekan çok iyiydi lezzeti hala öyle. Lakin bu sefer bayatmı geldi anlamadım. Saatlerde mide yanmam geçmiyor ve midem bulanıyor. Özür dilerim lakin birdaha tercih etmem

