- Çiğ Köfte
- Express Teslimat
Çiğköftem
Çiğköftem Değerlendirmeler
...u
3 Hafta Önce
Çok temiz çok lezzetli çiğ köfteye doyduk
...z
2 Ay Önce
etsiz çiğköfte sevmeyen biri olarak çok sevdim
...z
2 Ay Önce
Çiğköftemden başka yerde yiyemiyorum ellerinize sağlık her şey mükemmeldi :)
- Doritoslu Orjinal Çiğ Köfte Dürüm175 TL
- Eker Ayran (17 cl.)42 TL
- Eker Ayran (27 cl.)55 TL
...z
4 Ay Önce
İlk defa falafel deneyimim oldu ve çok beğendim ellerinize sağlık❤️
...ş
4 Ay Önce
Çiğköfte dürüm söyledik çok lezzetliydi, kötü yorumlara şaşırdım
...ş
4 Ay Önce
Denizlide daha iyi bir çiğköfteci yok temiz ve lezzetliydi ayrıca tatlı da tazeydi teşekkür ederim
...s
5 Ay Önce
çok beğendim çok teşekkür ederim diğer çiğköfteler gibi cıvık değil tam kıvamında tadı da çok güzel
...n
5 Ay Önce
içli köfte çok güzeldi sıcak özenliydi teşekkürler hayırlı işler
...ş
5 Ay Önce
Çiğlöfte harikaydı ellerinize sağlık
...ş
5 Ay Önce
Falafel salatası söyledim ve inanılmaz lezzetliydi. Temiz ve özenli bir işletme. Yazdığım notu dikkate almışlardı, teşekkür ederim.
...ş
5 Ay Önce
Elinize, emeğinize sağlık yediğim en iyi çiğköfte yeşillikleri ve çiğköftesi tazeydi bundan sonra favorim sizsiniz :)
...n
11 Ay Önce
En çiğköfte benim için çiğköftem. Ellerinize sağlık
...n
1 Ay Önce
Ben pek beğenemedim garip bir koku vardı
...n
3 Ay Önce
ortalama bi çiğ köfte deneyimiydi yinede ellerinize sağlık..
...ı
7 Ay Önce
sakın içliköfte söylemeyin nugget gibi bir şey geldi, çiğköfte okaydi
...ğ
10 Ay Önce
çiğköfte çok güzel ama zorunlu aldırılan ve sonrasında çöpe giden tatlıların vebali zorla aldıran satıcıyadır
...r
2 Ay Önce
100 gr söyledim ama porsiyon aşırı küçük geldi
...n
6 Ay Önce
çiğköftede tavuk su tableti vardı kokusu ve ağızda bıraktığı tat çok kötü böyle seviyorsanız bilemem ama benim damak tadıma uymadı keşke herzaman söylediğim yerden söyleseydim parama yazık oldu
...a
10 Ay Önce
denizli'de bu çiğköfteyi tek geçerim onca yer denedikten sonra kesinlikle en iyisi fakat "zorla" tatlı satılmasını kesinlikle tasvip etmiyorum. Çöpe gittiği için israf oluyor gerçekten çok yazık.
...ı
1 Ay Önce
3 tane jalepone sos istedim 3 tane acı sos geldi tadı da kötüydü
...n
1 Ay Önce
Maalesef bizden 10 üzerinden 1 not aldı Çiğköftenin lezzeti yoktu ve 2 adet içli köfte sipariş ettik biri çok küçük ve kızarmadan gelmiş ikisininde iç harcı kötüydü
...a
3 Ay Önce
ikinci sefer oldu sipariş veriyorum ilki çok güzeldi bu sefer baya kötü çiğ köfte geldi. paketleme güzel ama çiğ köftenin tadı kötüydü
...ş
6 Ay Önce
Yapraklar kart tadı yoktu

