rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Hanımzade

2.4 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Fevzipaşa Mahallesi Medrese Sokak Şenay Konağı No:24/a.*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k16.05.2026Çok lezzetli ikram içinde teşekkür ederim :)
...n07.03.2026her zaman ki gibi muhteşem
...n07.03.2026muhteşem
...n07.03.2026şahane
...n01.03.2026her açıdan çok çok iyi 🤩
...ç23.01.2026Çok lezzetliydi emeğinize sağlık tam bir fiyat performans ürünü
...ç19.01.2026Hediyeleriniz için teşekkür ederim yorumlara kesinlikle bakılmamalı tereddüt ederek sipariş verdim ama beklentimi fazlasıyla karşıladı teşekkür ederim ellerinize sağlık
...ı07.01.2026Cok lezzetliydi elinize saglik
...ç18.12.2025Lezzetleriniz mükemmel özenle hazırladığınız için teşekkür ederim uygun fiyatlarla bu kadar leziz olmasını beklemiyordum beklentilerin çok çok üzerinde keşfedilmeye değer bir mekan
...a16.12.2025elinize sağlık
...t02.11.2025yemekleri aşiri lezzetli notlar dikkate alıyorlar favori restorantım çok memnunum tavsiye ederim 🥰🥰🥰
...ç20.09.2025Özenle hazırlanmış olup çok lezzetliydi sıcak geldi emeğinize sağlık fiyatlarınız çok uygun devamlı sizi tercih edeceğim
...ç19.08.2025Özenle hazırlanmış muhteşem tat ürünleri bol bol tuttuğunuz için teşekkür ederim
...t15.12.2025Gayet güzeldi beğendim
...n30.06.2025Yemekler lezzetli. Fakat paketlemeyi gözden geçirmelisiniz.
...n10.10.2025Keşke sütlacı da çorba gibi streç filme sarsaydınız da bütün yemeğim sütlaç olmasaydı bir de siparişim bir buçuk saat sonra gelmeseydi keşke...
...n25.06.2026şiparişim gelmedi telefonlarına bile bakmadılar yazık bir dahada sıparıs vermem hanımzadeden yazık
...z31.05.2026Yok ya berbattı
...ı29.05.2026maalesef ciğerler kuru ve yanmıştı yavuk şişte bitaneydi çok azıcıktı hayal kırıklığı oldu yenmedi
...a14.01.2026Gerçekten çok kötüydü. Tavuklu çorba 150 liraydı ama resmen hazır çorba gibiydi; markette 20 liraya satılanlardan farkı yoktu. Yemekler de çok kuruydu, yiyemedim. Paraya gerçekten yazık.
...ı30.10.2025Tavuk suyu çorbası hazır paketli çorba ile aynıydı. Gelen biber dolması dünden kalmış gibiydi rengi değişmişti.
...n12.01.2026Pilavı bir kaşık bile yemedık direk çöp insanların parasına yazık ilk ve son sıparışti…
...r06.01.2026Hayatımda yediğim en kötü tada sahip yemeklerdendi kesinlikle tavsiye etmiyorum çorba dökülmüş haldeydi tatlı istemiştim magnolia dışında herşeye benziyordu sarma istemiştim bi ısırık alıp çöpe attım
...Y08.12.2025Gıda sektöründe çalışıyorum.Bazen aksiyon alamıyoruz ve operasyon gecikebiliyor.Bu durumu göz önünde bulundurup bir çok negatif olaya pozitif yaklaşmaya çalıştım.Tek kelime ;REZALET (kurye dahil )
...l07.10.2025Çok geç geldi en az bir buçuk saat geçikti, buz gibiydi hepsi , aynı zamanda parayı ödediği halde karışık kızartma siparişim eksik geldi, arayıp istesem 1 saat daha beklerdim, vazgeçtim param boşa git
...t11.10.2025Daha kötü bir sarma yediğimi hatırlamıyorum. Keşke içini biraz olsun pişirseydiniz
...n20.09.2025Bir daha asla.Yenebilicek gibi değildi maalesef,işletmeyi çorba sipariş verip kaşık bile yollama tenezzülünde bulunmamışlar. Lezzet sıfır.
...a04.08.2025Kemalpaşa tatlısı söyledim, yoğurtlu biber geldi tatlı yerine. Pilav ve kurufasulyr hayatımda yediğim en kötü şeydi, sakın sipariş vermeyin.
...a27.07.2025Sakın sakın herhangi bir yemek siparişi vermeyin çok kötü salçalı olan yemeklerin hepsi çok tuzlu diğer mezeler vs hep çok kötü paranızı boşa verip buradan yemeyin sakın çok pişmanım
...y20.07.2025Kuru fasülye soğuktu çorbada hem soğuk hemde ekşimiş gibiydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0005:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok

Satıcı Ticari Unvanı

ÖZLEYİŞ GÖKÇINAR

Hanımzade