rider-banner-icon
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Bite Club Cookies 'N Bakes

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 73 inceleme
Çınarcık Sokak 16/a, 26010, İstiklal, Odunpazarı/Eskişehir, Türkiye, Çınarcık Sokak, 16/a
...n08.05.2026ellerinize sağlık çok beğendik stickerlar da yüzümüzü güldürdü teşekkür ederiz💓💓
...ç23.05.2026Çoook güzel gerçekten ellerinize sağlık hem sıcacık geldi hem stickerlar hem de ıslak mendil hediyeniz için çok teşekkür ederim bol kazançlar ❤️
...ş21.05.2026Çok lezzetliydi şeker oranı çok yerindeydi. Siz açılmadan önce başka yerden alıyordum onlar çok tatlı yapıyordu bundan sonra hep sizdeyim.
...k20.05.2026Sandviçler de kurabiyeler de kahve de harikaydı ellerinize sağlık
...l16.05.2026Mükemmel
...z16.05.2026Hayırlı işleriniz olsun 😋 oldukça lezzetliydi. Yanına gelen hediyeler için de teşekkürlerr. Stickerlara bayıldım😸
...ı15.05.2026reels videosunda görmüştüm bu tatlı ablayı 💖 kurabiyenin güzelliğini geçtim bir de yanında sticker göndermiş ve bir PAKET ıslak mendil yani daha ne diyim bol kazançlar KADIN 💖💖🌸
...ş20.06.2026Elinize sağlık bayıldım brookie favorim oldu
...n19.06.2026Favorimiz nutellalı oldu :) elinize sağlık her siparişte bir arkadaşımız alıyor mini ıslak mendili :) kurabiye tutan kız bir arkadaşımızda eksik kaldı haberiniz olsun 🤭
...n19.06.2026Brookieyi sevemedim aşırı cıvıktı yumurta kokusu var gibiydi yiyemedim tuzlu karamelli olan güzeldi ama favorim nutellalı ve red velvet oldu artık bunlardan devam elinize sağlık :)
...n19.06.2026monster ve red velvet favorim oldu, çok lezzetli, boyut olarak gayet yeterli ve asla ağır gelmiyor.iced latteniz de lezzetli. bol kazançlar diliyorum 🫶🏻
...N18.06.2026Mük 🫶 Eskişehir şanslı çok tatlı bi işletme ũst düzey cookies
...k18.06.2026ay süper tatlısınız ya, ama bi dahakine daha çok cıkartma isterim bir tane yetmedi💕🥰
...n17.06.2026Müthişti…
...y10.05.2026tatmin edici ve lezzetliydii. porsiyonu büyük olmasına rağmen ağır da değildi yormadı, elinize sağlık.. stickerlar ve paketleme de çok tatlıydı gülümsetti :)) hayırlı olsun, güzellikler getirsin <3
...n07.05.2026Tiktokta gördüm ve destek olmak istedim bu kadar lezzetli olmalarını beklemiyordum ellerinize sağlık küçük hediyeler için de çok teşekkür ederim
...n13.06.2026Çok lezzetliydi paketlemeleri ve hediyeleri de çok tatlıydı normalde şekerle çok aram yok beni keser hemen ama bir tanesini rahatlıkla yedim çok şekerli değildi elinize sağlık
...e13.06.2026çok lezzetliydi minik hediyeler ve not da çok mutlu etti teşekkür ederiz elinize sağlık 🩷
...u05.05.2026Çok lezzetliydi
...t05.05.2026Gerek hediyeler, gerekse yemek olsun çok güzeldi, bayıldım!! Ellerinize sağlık.
...r12.06.2026Her şey harika hazırlanıp gönderilmiş sadece servis unutulmuş😥
...y04.05.2026Tek kelime ile bayıldım. Fiyat performans açısından çok doyurucu kurabiye. Paketlemesi güzeldi ve sıcacık geldi. Hediyeler içinde teşekkür ederim. 💖
...ü12.06.2026Çok beğendik aşırı güzeldi baymadı sıcacık geldi
...n12.06.2026çok lezzetli her şeyiyle çok beğendim elinize sağlık
...a11.06.2026Yediğim en iyi cookie ! Her siparişim özenle hazırlanıp geliyor. Iced latte yi de öneririm. Çok başarılı bir işletme olmuş.
...t10.06.2026cookie taze ve lezzetliydi sıcak gelmişti ve yanındaki küçük hediyeler beni çok mutlu etti ayrıca antep fıstığı da tazeydi💞
...z07.06.2026size ve cookielerinize her zaman bayılsam da bu seferki beni pek tatmin etmedi :( anlam veremediğim bir dağılma ve kuruluk vardı maalesef💁🏻‍♀️
...r07.06.2026çok lezzetliydi ve küçük hediyeler çok güzeldi sipariş de çok hızlıydı
...m06.06.2026Hayatımda yediğim en güzel cookielerdiii kesinlikle uğramayı düşünüyorum yakında ellerinize sağlık aşırı güzellerdi
...g04.06.2026Kırmızı cheesecakeli söyledim tadı harikaydı. Yanındaki minik hediye için de ayrıca teşekkür ederim
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: