rider-banner-icon
  • Balık ve Deniz Ürünleri
  • Express Teslimat

Şelale Balık Evi Koca Reis

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 53 inceleme
102234 cad. No:16/6B
...n15.12.2025Hem sıcacık hem de çok lezzetliydi emeğinize sağlık
...ü10.12.2025ürün mükemmeldi balık taze,doğru pişmiş ve temizdi bu arada birşey diyeceğim fiyat hatası var çipurada lütfen onu düzeltin 500 gram çipurayı 60 liraya aldım yani 1 kilo pişmiş garnitürlü balık 120TL
...n07.12.2025Gerçekten ekibiniz harika ellerinize sağlık🙏🙏
....03.12.2025salatası, hızlı servisi, kurye nezaketi, balık lezzeti, hepsi de beş yıldızı hak ediyor. ilk siparişimizdi, son olmayacak gibi ☺️
...n30.11.2025Yoğunluk saatinde olmasına rağmen kusursuz hazırlanmış bir balık yedim o kadar uzak mesafeden bukadar sıcak getiren kuryeye de hazırlayan ustaya da no tu dikkat eden kasiyere de teşekkürler🍀🍀🍀
...n20.11.2025çok güzeldi elinize sağlık
...z29.10.2025Hem hızlı geldi hem sıcak üstüne birde lezzetli olması ☺️ellerinize sağlık ustalarım
...r22.10.2025sıcak ve aşırı lezzetliydi herşeyiyle dört dörtlük du 5 yıldız dan fazlasını hak ediyorsunuz elerinize saglik
...p21.10.2025Ellerinize sağlık
...r20.10.2025enfes lezetli çok beğendim bundanbsonra hep balık soylelicem yer wicacik geldi
...k12.10.2025Ben çok beğendim sıcak ve eksiksiz teslim edildi. Çok kurutmamışlardı. Elinize sağlık
...u11.10.2025Tesadüfen söyledim gayet güzel ve lezzetliydi
...e03.10.2025Balık lezzetliydi ellerinize sağlık salatada bir koku vardı fakat anlayamadık
...t19.10.2025ekmek arası söyledim salatanın roka olmaması hayel kırıklığına ugrattı bence ekmek arasına roka salatası seçenegi gelmeli
...r30.09.2025Tadı çok güzeldi çok sıcaktı teşekkürler
...n22.09.2025Çok güzeldi. Özellikle salataya bayıldık.
...k21.09.2025Ustammm ellerine sağlık sıcacık geldi çok lezzetliydi. Çokta güzeldi. Balık sevenler bence denemenizi tavsiye ederim. Denemeyen varsa da mutlaka denesin. Ayrıca ikramlarınız içinde çok teşekkür ederiz
...y28.09.2025Şalgam gelmedi, kurye başka bir kuryenin getireceğini söyledi. Onu bekledim, beklerken balık soğudu balığı soğuk yemek zorunda kaldım. Kılçıklar da daha iyi ayıklanmalı
...k05.10.2025Gelmesi uzun sürdü ve 135 lira verdiğim Roka Salatası gelmedi. Balığın yanında verilen çok az miktarda geldi. Ben fazla olsun diye ek 3 kişilik roka salatası almıştım. Balığın lezzeti fena değildi.
...i21.09.2025Karadeniz somonu istedim alabalık gelmiş siparişler mi karıştı anlayamadım
...l17.10.2025Hiç pişmemiş beğenmedim salatası çok kötüydü ve azdı
...a11.10.2025berbat nasıl salata sanki hayrı ıza veriyorsunuz
...K22.09.20251 yıldız bile fazla.Balığın yanında ne salata var ne ekmek ne de turşu.Arayıp söylüyoruz göndereceğini söylüyor.30 dakika olmuş gelmedi hâlâ. üstelik arıyorum telefonu da açmıyorlar sonrasında.REZALET
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday10:3021:00
Friday10:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: