- Döner
- Chicken
- Restaurant Delivery
Ado Döner
Ado Döner Ratings & Reviews
...r
Today
Efsane
...t
1 week ago
fethiyenin en iyi dönercilerinden kesinlikle, illaki deneyin
- Mega Soba Spesiyal Menü (330 ml kutu + cips + puding))310 TL
- Patates Cips Porsiyon (Kajun Baharatlı)130 TL
...t
1 week ago
mukemmel
- Mega Soba Spesiyal Menü (330 ml kutu + cips + puding))310 TL
- Patates Cips Porsiyon (Kajun Baharatlı)130 TL
...i
1 week ago
Lezzeti kıvamı dengesi herşeyiyle çok güzeldi. içindeki tahinle hazırlanmış sosu çok güzel bir aroma katmıştı. Yedikten sonra hiç rahatsız etmedi. Teşekkürler.
- Mega Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)210 TL
...k
2 weeks ago
döner cok guzel
- Ado Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)180 TL
...n
2 weeks ago
çok güzel lezzet olarak herkese tavsiye ederim
- Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)190 TL
...u
2 weeks ago
her zaman adadan sipariş veriyorum hiçbir zaman kötü ürün almadım
...n
3 weeks ago
uzun süredir bu yerden soyleyorum herşeyi mukkemel hiç bir zaman kötü ürün gelmedi fiyatları da çok uygundur bi tek ulaşma süresi büyüktür bunun haricinde her şey 10 numara
- Mega Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)220 TL
...k
3 weeks ago
güzeldi mutfak ortamı biraz daha iyi lansa edilebilir orayı görünce bi düşündüm
- Mega Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)220 TL
...t
1 month ago
uzun zamandır ado yememiştim, tadını bozmamışsınız. elinize sağlık
- Mega Soba Spesiyal Menü (330 ml kutu + cips + puding))310 TL
- Patates Cips Porsiyon (Kajun Baharatlı)130 TL
...a
1 month ago
Fethiye’de dürümü en iyi yapan yer olabilir gerçekten mükemmel fiyat performans olarak inanılmaz bir yer kesinlikle tavsiye ediyorum uzun boylu kurye kardeşimde çok saygılı işine dikkat eden birisi.
- Ado Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)180 TL
- Ayran (17 cl.)35 TL
...t
1 month ago
mükemmel
...t
1 month ago
mükemmel
...ı
3 months ago
Siparişimiz dakikalar içerisinde teslim oldu, soğuk geldiğini söyledik hemen yenisini yönlendirdiler
- Mega Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)210 TL
- Coca-Cola (1 L.)90 TL
...k
3 months ago
güzel
- Mega Soba Tavuk Döner Dürüm & Kutu İçecek Menü260 TL
...v
3 months ago
4 aydır yememiştim çok iyi geldi Allah razı olsun kuryenizde çok tatlın yerimm onun tontiş yanaklarını 😭🤍👨🏿
- Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)190 TL
...u
4 months ago
Ayni tat ayni lezzet ayni hiz deyismeyen kalite hediyeleriniz icin tesekurler .iftar yemeyimiz ado donerden ❤️
- Ado Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)180 TL
...a
4 months ago
Teşekkürler Ado Döner. Çalış tarafına sipariş uzun sürdüğü için soğuyor lütfen folyo kullanın mutlu olalım.
- Mega Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)210 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...ğ
4 months ago
Sevgililer gününde çiçek yollayıp tatlı hediye ettiler
...r
4 months ago
set olarak çok güzel servis olarak harika sıcak geliyor kuryeler zamanında geliyor ve çok kibarlar yerinde de yediğimiz zamanda aynı şekil hizmet güzel garsonlar çok kibar güler yüzlü herkes
...n
4 months ago
tüm siparişlerimde olduğu gibi yine özenle hazırlanmış şekilde geldi, tadı gayet güzel ve doyurucu, ek olarakta yanında ikram olarak tatlı gönderiyorlar. güvenle tercih edebilirsiniz
...r
4 months ago
güzel dürüm tadı iyi
- Mega Soba Spesiyal Menü (330 ml kutu + cips + puding))310 TL
...n
5 months ago
eskisi gibiydi
- Mega Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)220 TL
...e
5 months ago
Herşey mükemmeldi. Hasan abiye selamlar 🙏
- Mega Soba Spesiyal Menü (330 ml kutu + cips + puding))310 TL
...u
5 months ago
Çok taze ve güzeldi teşekkürler
...y
5 months ago
Fethiyeye gelip de adı yemezseniz ben hayatımda dürüm yedim demeyin bence
...n
5 months ago
Yanında tatlı ikram eden işletme ince düşünceniz için Teşekkürler
- Ado Tavuk Döner Dürüm (Çift Lavaş)180 TL
...R
5 months ago
Prestij perde ailesi olarak sürekli ado dönerden sparis veriyoruz fiyat uygun lezzet güzel ve hızlı teslim ediliyor tavsiye ederim
...u
5 months ago
Siparişi ileri saatlerde istemiştim fakat daha erken geldi. Onun haricinde ado candır.
- Mega Soba Tavuk Döner Dürüm (3 Adet Lavaş)220 TL
...z
5 months ago
Lezzet ve servis olarak çok iyi hızlı bir şekilde geldi Kasım Ayında ailem gelmişti 2 sefer gittik ve çık beğendiler bence şaşmayacağınız bir adres olmalı
