rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Patisserie & Bakery
  • Express Delivery

Zafer Pastanesi

Express
Rating 3.1 out of 5 stars, 100+ reviews
millet caddesi 59.A
...s5/12/2026simitleir ve yumurtalara bayıldım ve istediğim gibi sıcaktı
...k5/1/2026İkramınız için teşekkür ederim simitler sıcacıktı lezzetli
...ş2/11/2026simitleri güzeldi yumurtalar iyi pişmiş di
...r1/27/2026pasta çok taze ve çok lezzetliydi hızlı bir şekilde de ulaştı emeği geçenlerin emeğine sağlık yanlız pasta için not kartı rica etmiştim ama paketin içinde yoktu notta olsaydı daha güzel olurdu 🤭
...r12/29/2025Cok guzel suslenmis tadi ise mukemmel
...z12/10/2025güzeldi
...l12/5/2025havuc dilim baklava tavsiye ederim adet dilim yazani alin. tek basina yetiyor baya buyuk havuc dilimi seklinde tamamen
...ş11/8/2025geç saatte sipariş vermeme rağmen sıcak ve taze geldi paketlemesi de özenle yapılmış ellerinize sağlıık
...k10/13/2025Taze ve güvenilir çok teşekkür ederiz
...M10/7/2025çok özenli ve lezzetliydi. Teşekkür ederim 🙏🏻🌟
...l9/24/2025Gayet güzeldi lezzetliydi hediye izmir bomba için teşekkürler
...ş9/20/2025ikidir farkli urun gonderiliyor benzeri diye dusnulup. en son iki uurn de yanlis gonderilmis tlf edileblrdi lezzet olark guzl kurye de de problem yok memnnunz
...r9/18/2025hassasiyetiniz ve nazik jestiniz için teşekkür ederim
...l8/25/2025Her şey çok taze ve çok lezzetliiydi ellerinize sağlıkk
...t8/22/20252.Siparişim çok güzel ve taze pastaları teşekkür ediyorum
...ç8/20/2025pasta tazeydi ve hızlı getirildi memnun kaldık
...k8/5/2025pastalar çok güzel
...ç7/12/2025Çok güzel ve taze lezzetli ellerinize sağlık kuryede çok hızlıydı
...a7/4/2025hızlı geldi İzmir bomba çok lezzetliydi poğaça tazeydi yumurtada güzeldi elinize sağlık
...a10/7/2025Havuçlu kek olmadığını onun yerine brownie yolluyacaklarını söylediler kabul ettim ama ıslak kek göndermişler( hiç sevmem) bari sözünüzü tutsaydınız ekstra ikram poğaça yollamışlar teşekkürşer
...t8/3/2025siyah eklerler malzeme kalitesi be lezzeti başarılı ama antepfıstıklı eklerin lezzetini hiç beğenmedik bi daha antepfıstıklı hayatta sipariş vermem
...k11/18/2025borekle simit soguktu
...l6/27/2025simitler bayattı
...n5/18/2026Boyoz çok kuruydu elmalı kurabiyeyse elmelı kurabiye demeye bin şayet isterbayattı.. hiç böyle bir yorum yapmamıştım üzgünüm:(
...l5/15/2026yanında şeker yollamışlar teşekkür ederim. boyoz söylemiştim ama sıcak değildi. hatta bir süre de beklemiş.
...t9/5/2025Muzlu ve çikolatalı istedim bambaşka bir pasta geldi içindeki krema da ekşi ayrıca sürekli sipariş verdiğim bir yerdi üzücü gerçekten
...l6/22/2026Begenmedik gorseldekinden de farkli geldi. havuc dilim degil bu. kucultup kesmisler 3 parca baklava mini havuc dilim
...a6/16/2026her şey bayattı yiyemedim ekleri yanlış göndermişler zaten o da bayattı
...ı6/16/2026Ekşimiş kokan kaç günlük pasta gönderildi ayıp ya Bin tl para ödedik bide nasıl helal diye yiyebileceksiniz o parayı çok merak ediyorum
...ı6/6/2026Görseldeki gibi geleceğini hayal etmiştim alakası yoktu çikolatalı kurabiye çok yavandı çikolatası felan yoktu ıslak kekide beğenmedim kakao oranı çok azdı
Monday06:3023:00
Tuesday06:1523:30
Wednesday07:0023:15
Thursday07:1523:15
Friday06:3023:15
Saturday07:1523:59
Sunday07:0023:30

Restaurant information

KEP Address: alaeddin.hosgoren@hs01.kep.tr

MERSIS number: