rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Chicken
  • Restaurant Delivery

Sokak Tavuk İzgara

Rating 4.1 out of 5 stars, 100+ reviews
Dumlupınar Mah. Limon Sk. No:2
...r6/26/2026gerçekten aşırı lezzetli mükemmel
...k6/14/2026lezzetli
...a6/8/2026Elinize sağlık güzeldi
...v6/5/2026Elinize sağlık
...v5/26/2026Kesinlikle tavsiye edilir. Diğer yanık, eksik gönderen tavukçulara benzemez. Lezzet gayet ideal. Esnaf önem veriyor müşterisine. Ekmeği ve naneli yoğurdu bir ayrı güzel. İncik veya bonfile öneririm.
...v5/24/2026Muqemmel. Kemiksiz.
...v5/24/2026Efso
...n5/17/2026Her şeyiyle harika
...n5/3/2026Lezzetli, dolu dolu ve hijyenik 🥰
...z4/25/2026çok basarılı be tavuk çok iyi
...i4/20/2026Süper
...k4/3/2026Mükemmel lezzet. Şimdiye kadar verdiğim hiç bir siparişi boş geçmediler, her seferinde hediye gönderdiler. Görükle tarafında yok böyle bir esnaf.
...İ3/31/2026hiçbir eksiği kusuru yoktu on numaraydı f/p harika tat güzel
...u3/26/2026Sıcak ve lezzetli geldi çok beğendim elinize sağlık
...k3/4/2026Her siparişimin yanına hediye koyuyorlar. Ürünlerin hepsi lezzetli ve sadece. Sadece yemek değil hizmet sipariş ettiginizi hissediyorsunuz.
...L2/14/2026Yine mükemmel hızlı sıcak taze notlar okunmuş :)) teşekkür ederim
...k1/25/2026Mükemmeldi. Sıcacık geldi ve 2 kişi yeriz dediğimiz şey 4 kişiye yeter. Bol bol pilav ve salata da vardı yanında.
...u1/9/2026fena değildi
...n12/28/2025Hem hızlı hem inanılmaz lezzetli bir tavuk ne yapıyorsunuz ekstra bilmiyorum.onun dışında kesinlikle gevrekli tavuk da denemelisiniz o da muazzam bir şey oluyor kremayla
...l6/14/2026Tadı güzeldi ama eksik geldi
...u6/3/2026Cidden aşırı lezzetliydi çok iyiydi sadece salata soslu olsa daha güzel olurdu ama o lezzette çokta göze batmadı elinize sağlık
...k2/25/2026çok harika
...t5/19/2026Eksik geldi domates yoktu turşu yoktu yancılar cok azdı
...k6/18/2026İce tea çok güzeldi
...n6/9/2026eski siparişten eksik olan 2 ayrani istedim gondermediniz. 500 Gr şiş tavuk söyledim. pişmiş halini 225 gr tarttik dükkanda.
...r3/13/2026pepsi yazıyor sarıyer geldi, sarıyer çok kötü. makarna tatsızdı. tavuk zaten. ikisi de tuzsuzdu. kullandığınız kremayı acilen değiştirin. yemeği yaparken özen gösterin lütfen para kazanıyosunuz.
...z6/8/2026çoban salata ve ezme gelmedi.
...Z5/27/2026çatal bıçak göndermedi notları dikkate almadı
...s10/30/2025Makarnanın da tavuğun da tadı yoktu tavuk kokuyordu hiç lezzet alamadım yemek çöp oldu
...ı5/8/2026Malzeme az dı. Sadece yavan ekmek yemiş gibi oldum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

İbrahim Erkecik

Sokak Tavuk İzgara