rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Mumbarcımmm

Express
Rating 2.9 out of 5 stars, 100+ reviews
Fabrikalar Cd. 37 Kat 3. Daire 12
...z5/11/2026Sıcak geldi pişimi tam yerinde. Tek sorunu hafif tuzlu olmasıydı
...s4/2/2026Sıcaktı ve porsiyonu boldu.Fakat bana biraz sade geldi.Genelde iç harcında kıyma ya da fos ciğer kullanılır bunun içi bana hafif geldi.İç harcından biraz daha et tadı gelmeli.Yine de tavsiye ederim.
...n3/19/2026İçi lapa olmadan yapmak büyük meziyet. Onca yoldan sıcacık, hızla geldi. Eldiven dahi konulmuş. Soğan turşusu da dahil herşey mükemmel.
...n3/10/2026Enfesti emeğinize sağlık çok beyendik
...n2/8/2026İçli köfte de mumbar da çok güzeldi. Ellerinize sağlık
...k2/8/2026Gayet lezzetli. Baharatı ve acısı yerinde. Elinize sağlık. 👍😌
...k1/17/2026Çok başarılı,lezzetli düşünmeden sipariş verilir, iyi çalışmalar
...i1/4/2026lezzetli ikram için teşekkür ederim
...r1/3/2026mükemmel bir lezzet kesinlikle deneyin yanında gönderdiğiniz tatlı için teşekkür ederim
...n12/6/2025bumbar lezzetliydi yanında gönderdiğin ikram için teşekkürler
...ş1/4/2026Ellerinize sağlık. Gayet lezzetliydi, tam bir doğu usülü iç vardı. Ufak bir porsiyon boyut müdahalesi gerekiyor :)
...n4/20/2026Yorumlara bakarak aldım evet lezzetli ama indirimden aldığım için galiba yanına hiçbir şey koyulmamıştı ufacık bir limon vardı biliyorsunuz Bumbar bol limonlu bol soğanlı bol sebzeli yenir
...n3/19/2026Lezzetli ama pişmemiş tam
...n2/26/2026Paketlemeniz harikaydı,yemek gerçekten sıcaktı.Ama içinde çok değişik bi baharat vardı ve çok acıydı ,ben Hataylıyım ama benim damak tadıma uygun değil maalesef.Emeğinize sağlık
...r12/23/2025Güzeldi beğendim
...ç12/9/2025Porsiyon lar az ama lezzetli
...r1/8/2026Çok iyiydi tekrar söyleyeceğim ❤️
...l2/4/2026herşey çok güzeldi fakat benim için biraz acı geldi iç harcınız onun dışında çok lezzetliydi hızlı geldi ve en önemlisi sıcaktı ellinize sağlık
...r2/3/2026Genelde hep söylerim kalitesi çok iyi memnunum
...a2/2/2026çok memnun kaldık ve kesinlikle tavsiye ediyoruz.
...n2/1/2026Muhteşem tek sıkıntı o kadar sıcak geldi ki ağzım yandı
...n1/14/2026İst da gördüğüm en güzel en temiz mumbar dolmasıydı lokum gibi olmuştu porsiyonu lezzeti 10/10 bir restoran paketlemesi özeni kazandığınız para helal hoş olsun gönül rahatlığıylasipariş verebilirsiniz
...z1/10/2026Herzaman ki gibi çok iyi
...i1/10/2026Çok lezzetliydi çok beğendim
...i1/10/2026Çok lezzetli bu 3. siparişim. Her seferinde beğenerek yiyorum. Porsiyon da gayet fazla geliyor. Evde yapılmış gibi lezzetli.
...k1/9/2026Gerçekten muhteşemdi. Ellerinize sağlık.
...z1/5/202610 üzerinden 11 . Mumbar gerçekten çok lezzetli idi. Acısı kimyonu tam ayarında … Elinize sağlık …
...l1/6/2026Bumbar efsaneydi ikramlar için teşekkür ederim
...n1/5/2026Bayıldım emeyinize sağlık💕
...z1/3/2026Gerçeten çok temiz ve hızlı bir işletme Avrupa yakasında böyle güzel bir yer olması çok mutlu edici bir durum artı gönderdikleri ikramlar içinde çok teşekkür ederim ❤️
Friday00:0006:00
Friday06:4523:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: