- Coffee
- Dessert
- Pasta
- Express Delivery
Ayşen Hanım Mantı & Börek Evi
Ayşen Hanım Mantı & Börek Evi Ratings & Reviews
...ğ
2 weeks ago
çok lezzetliydi fakat bence diğer aldığım yerlere nazaran porsiyonu küçük
...z
3 weeks ago
Mantısı ve gözlemesi harika gerçekten aydında yediğim en güzel mantı ve gözleme diyebilirim .. ellerinize sağlık 🙏her şey aşırı sıcak geldi keyifle yedik teşekkürler
- Klasik Mantı400 TL
- Kaşarlı Gözleme (Adet)220 TL
- Patatesli Kaşarlı Gözleme (Adet)230 TL
...i
3 weeks ago
sunum tabak efsane tadida öyle ancak porsiyon biraz daha fazla olsaydı 10 numara olurdu 10 üzerinden 9
- Klasik Mantı400 TL
...n
1 month ago
ellerinize sağlık çok güzeldi
...k
1 month ago
Mantı çok lezzetliydi fakat yoğurt ve sosun ayrı kaplarda gelmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü böyle dökmesi zor oluyor ve hepsini döksmiyorsunuz
- Klasik Mantı400 TL
...r
1 month ago
'Mantı' efsane 'Gözlemeler ve Börekler' şahane. Lezzet ve hijyen çok iyi. Gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz.
- Klasik Mantı400 TL
- Kaşarlı Gözleme (Adet)220 TL
...z
2 months ago
lezzeti çok iyi sadece mantının porsiyonu azdı sanki elinize sağlık
- Klasik Mantı400 TL
- Not availableKıymalı Çi Börek (Adet)
...n
2 months ago
Tadı güzel ama porsiyonu az
...i
1 month ago
ilk defa yedim çıtır mantı harikaydı beğendim 👍
- Bodrum Çıtır Mantı410 TL
...n
1 month ago
Tuzsuz çok yağlı ve porsiyon olarak az
- Patatesli Kaşarlı Gözleme (Adet)230 TL
...u
1 month ago
lezzeti güzeldi ama porsiyon çok azdı doymadım kesinlikle alternatiflerine yöneleceğim
...l
2 weeks ago
Allah aşkına ben yanlışsam düzeltim, servis istemiyorum demiş miyim? Ya insan bir kaşık çatal bir şey koyar, mantıyı neyle yememi bekliyorsunuz azcık vizyon be
...n
2 weeks ago
Çiğ börek söyledik tamamen yağ çekmiş sert bir şeyler geldi ilk ve son siparişim
...c
1 month ago
Mantı çok sertti
...l
1 month ago
Görseldeki ile gelen yemek arasında çok fark var. Hem mantı azdı hem sosu azdı hem de yoğurdu. Sosu küçük sos kaselerine koymuşlar sostan çok yağ vardı.Memnun kalmadım.

