rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Vuslat Sac Böreği & Mantı

TESLİMAT
4.7 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Yazır Mah. Doçent Doktor Halil Ürün Cad. No:14/R*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n18.06.2026Bayıldımmmmm içindeki peynir kaşardan çok çok daha lezzetli bi peynir
...u15.06.2026Defalarca kez sipariş verdim severek söylüyorum yopurtlusu bol bayılıyorum
...n11.06.2026Siparişimin bu kadar sıcak gelmesi gerçekten harika ve çok lezzetli ❤️
...Ş11.06.2026Tulum peynirli ve patatesli sıkma söyledim çok güzel hergün söylüyoruz nerdeyse oğlum çok seviyor
...n06.06.2026Mantısı gayet güzel
...n05.06.2026yemek gayet güzeldi ancak getiren kurye poşetin ağzının gevşek olduğunu farketmeyip düşürdü salatalık ve domates komple yere saçıldı ve onunda parasını almam lazım dedi yemedğimiürünün parasını vermem
...l05.06.2026Doyurucu ve güzeldi tavsiye ederim
...ş03.06.2026memnun kaldım
...ç29.05.2026Çok iyiydi
...i29.05.2026Sıcak ve gayet güzel ellerinize sağlık
...m24.05.2026İlk siparişimdi. Lezzetini , geliş hızını ve sıcaklığını çok sevdim. Belki biraz paketlemeye daha çok özen gösterilebilirdi. Ama güzeldi.
...m03.05.2026Çok güzeldi.Teşekkürler.
...n02.05.2026Çok iyi
...ş01.05.2026siparişim geç ulaşsa dahi ürünüm hem soğumamış ve kurye saygılı ve nazik bir şekilde açıklama yapmaktan çekinmedi. restaurantın kalitesi de on numara, lezzetli
...m12.04.2026Aşırı lezzetliydi, hızlı ve sıcaktı tekrar sipariş vereceğim
...n12.04.2026börekler sıcacık geldi.
...t03.04.2026Çok güzeldi,ellerinize sağlık
...m03.04.2026Harika bir lezzet .
...t02.04.2026inanılmaz lezzetli iyki almışım harika sıcacık geldi ve aşırı lezzetlidir için harci boldu bazı işletmeler gibu içini az koyarak lezzetsiz değildi cidden çok lezzetli. ikramlariniz için tessekur ederi
...n31.03.2026Sıcacıktı elinize sağlık ❤️
...u29.03.2026Tadı iç malzemesi çok güzeldi lezzetliydi mis gibi olmuş ellerinize sağlık
...k27.03.2026BAAAAYILIYORUMMMM ÇOK GÜZEL
...k15.03.2026Bize biraz kalın (kuru) geldi. Ama hızlı geldi, içeriği çoktu ve hala sıcaktı, teşekkürler
...R26.02.2026ellerinize sağlık çok güzel gerçekten verilen emek ve özen için çok teşekkür ederim . böyle kaliteli restoranlar bulmak güzel
...z22.02.2026hamileyim. bugun çok canım cekdi. ellerinize sağlık. çok güzel olmuş
...R09.02.2026içi bol ve güzeldi gayette hızlı geldi
...ğ08.02.2026kütlü petiynirli saç böreği 10 numara hepsi sıcak geldi ellerinize saglık ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...u26.01.2026Aylardır sabah kahvaltıda canımız isteyince tek tercihim olan yer yoğurtlusunu ben küçük kuzumla patatesliyi ablamız için söylüyoruz yalnız şöyle bişey içi bol incecik hamur
...k10.01.2026Notlarımızı dikkate almışlar. O yüzden her zamankinden de daha çok memnun kaldık. Hep sipariş veriyoruz. Lezzetli, sıcak geliyor. Teşekkür ederiz.
...u04.01.2026On numara içi bol hakkını veren bi yer TSK’ler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:3020:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: gulbeyaz.tastan@hs01.kep.tr

MERSIS No: