rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Express Teslimat

Nido Dondurma

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Geyik Sokak 18
...r16.03.2026Yaz kış dondurma şipariş verdiğim tek adres teşekkürler emeğinize sağlık
...z14.03.2026dondurma çok lezzetliydi çok teşekkür ederim
...ğ06.03.2026Her hızlı müthiş lezzetli öneriyorum herkese
...ğ14.02.2026Kaliteli. Teşekkürler
...z14.02.2026yeni favorim
...z24.01.2026bu kdr lezzetli olmasını beklemiyordum . bir kg almalıymısım
...z22.01.2026KIŞIN BİLE SEVEREK YİYORUZ
...n01.01.2026cok lezzetli özellikle kavunlu mangolu olanlara bayildim. özenli paketleme ve top top göndermek cok pratik . kesinlikle tavsiye ederim
...n22.12.2025Yazın bi fiil buradaydık. Online olarakta sipariş oluşturuyoruz. Kendi imalatlarının olması, özenle hazırlanması gerçekten çok iyi. Hepsi birbirimden güzel ama cevizli ayrı bir tat ✅ Teşekkür ederiz
...ı06.12.2025gayet baṣarılı
...p29.11.2025Dondurması gerçekten çok güzel. sade, çikolata, cicibebe ve mangoyu denedim. hepsi ayrı ayrı güzel.
...n01.11.2025Çok kaliteli dondurma. Teşekkürler
...r12.10.2025Notlara uyulmustu. Tesekkur ederim
...z10.10.2025Çok beğendim özellikle lotuslu olan favorim, tek eleştirim antep fıstığı biraz yapay bir tat geliyor, parçacıklı gerçek antep fıstığına yakın yapabilirseniz daha güzel olur. Elinize sağlık
...ğ07.10.2025Sipariş notuna dikkat ettikleri için teşekkürler. Sakız gibi dondurma çok beyendik.
...n28.09.2025Çok hızlı geldi , özenle paketlenmiş . Her biri çok lezzetli özellikle mango ve şeftali, kavunu çok beğendik 💫
...k27.09.2025Çok güzeldi
...r26.09.2025Çok çok iyi sipariş verdim 5-6 dk kapıdaydı devamlı söylediğimiz yer lezzet olsun paketleme olsun herşey mükemmel teşekkürler
...Ş26.09.2025Seçtiğim tüm çeşitler ayrı güzel, özellikle bal badem, limon ve orman meyveliye bayıldık ailece. Elinize sağlık:)
...ş21.09.2025Çok hızlı geldi ailemle buraya çok severek sipariş veriyoruz teşekkürler
...n20.09.2025Cekmekoy bolgesindeki en lezzetli dondurma. Hizli teslim icin tesekkur ederiz
...u18.09.2025Dondurma çok lezzetli gerçekten beğendim sadece üstüne dökülen çikolata sosunu lezzetini sevemedim tavsiye ederim bundan sonrada mutlaka sipariş vereceğim bir işletme kolay gelsin.
...u17.09.2025Servis ve lezzet gayet yerinde teşekkürler
...U17.09.2025Bir reklamcı olarak diyorum ki, buranın tv , radyo, netflix ne varsa reklamı yapılmalı, böyle insanlar kazansın ki doğal olanını, güzel olanını yiyebilelim.. muazzamdı ellerinize sağlık
...t13.09.2025Dondurmaların aromaları çok güzeldi özellikle vişneli ve cevizliye bayıldık.
...k07.09.2025gayet hızlı geldi Tatı da guzeldi
...a04.09.2025Tekrar tekrar sipariş veriyorum.Kesinlikle tavsiye edilir.
...a04.09.2025Notları okuduğunuz için teşekkür ederim, güzeldi dondurma, elinize sağlık
...t01.09.2025Tek kelimeyle HARİKA. Gerçekten çok çok beğendim teşekkür ederim son zamanlarda yediğim bütün dondurmaları unutturdu artık müşterinizim hem fazladan külah göndermişsiniz. Teşekkürler
...n31.08.2025Tam istediğim şekilde geldi. Çok lezzetli ve güzel. Teşekkür ediyorum ve tavsiye ediyorum.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: