rider-banner-icon
  • Salata
  • Express Teslimat

Green Salads

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
ACIBADEM MAH. ÇEÇEN SK. AKASYA AVM NO: 25 IÇ KAPI NO: 467 ÜSKÜDAR/ ISTANBUL
...t01.06.2026çok doyurucu ve lezzetli idi.ellerinize sağlık.
...y29.05.2026mükemmeel
...n27.05.202610 numara 5 yıldız az valla kadıköy şubesinde ara sıra yeriz ailece valla ellerinize kollarınızı sağlık kurye arkadaşlara saygılar tam vaktinde teslim etti sicak sicak yedik
...n24.05.2026cok lezzetli doyurucu tesekkur ederim sadece menüde görünün sonları eklememissiniz
...n13.05.2026Koslov ne kadar azdı sos kabına koymuşsunuz. Ya kabı değiştirin ya da fiyatını.
...A11.05.2026Biz çok seviyoruz kızımla :)
...n30.04.2026Doyurucu ve güzeldi.Sıcak geldi.Teşekkürler
...u17.04.2026mükemmel
...U16.12.2025Zamanında ve sıcak teslimat, kibar yaklaşımı için kuryemize teşekkürler.
...y08.10.2025lezzetliii
...l01.10.2025Güzeldi ama limon dahi koymamışsınız
...m18.09.2025Puanı düşük diye sipariş veremiyordum ama denemek istedim. çünkü avm içindeki gerçekten muhteşem. salatası her zamanki gibi çok taze; tavuğu yumuşacıktı. tam zamanında geldi. notlar dikkate alınmıştı.
...u12.09.2025İyiydi beğendik
...r05.09.2025Yorumlardan dolayı sipariş vermeye biraz çekinmiştim açıkçası ama her şey mükemmeldi tadı tuzu yerindeydi ve porsiyonlar baya doyurucuydu
...a19.07.2025Eksiksiz ve guzeldi
...ş21.10.2025Ya aslında her şey güzel ama sanki tavuklar pişmemiş gibi hissettiriyor onun dışında severek söylüyorum
...k10.10.2025Çok lezeetliydi, 1 puan yanlış çorbadan kırdım. Mantar çorbası istemiştik, erişteli çorba geldi ama o da çok güzeldi 🤗
...k13.06.2026Siparişim eksik geldi
...u20.02.2026K.kartı istedim, çekmiyor diyip nakit talep etti kurye ,ödedim uğraşmamak için. Birkaç kez daha yaşadım bu durumu
...ı30.08.2025Makarnanın tadı değişmiş. Sosu farklı geldi ve aşşıırıı tuzluydu. Bu kadar tuz kullanımı sağlıklı değil. Yemeğin tadını bozmuş zaten. Yine de emeğinize sağlık
...ı23.08.2025Ekmek ve çatal bıçak istememe rağmen gönderilmedi.
...d08.08.2025makarnasi cok tuzlu , tavuk porsiyonu az
...ş05.03.2026Kekiklim kekeikli gibi değildi. Köfte berbattı. Makarna yapış yapıştı. Çatal kaşık bile göndermemişsiniz.
...e27.02.2026Gelip beğenerek yediğim restoran, ama mantarlı tavukta tuhaf bir tat ve koku vardı yiyemedim…
...ş24.10.2025Normalde severek söylüyorum makarnası yine harikaydı ama tavukları pişmemişti içi pembe pembeydi lütfen buna dikkat edin
...n09.09.2025siparişimi eksik getirdiler para iadesi oldu aç kaldım ama
...l01.08.2025yemek çok lezzetli olsa da kola teslimatını 2. defadır yapmıyor restorant. Menüde kola var halbu ki.
...n01.06.2026Menü içinde sezar sos var koyulmamış iki salata içinde rica ettik hellim eklensin fiyat farkını ödeyeceğiz diye eklenmemiş notları okumayacaksanız neden not kısmı açık.
...ş27.05.2026Tavuklar çiğdi
...r10.04.2026 ,cafe de Paris soslu tavuk da, cafede Paris sos olduguna eminmisiniz ,bizim kavurma da yarısı yanık geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:4521:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0618084424200001