rider-banner-icon
  • Kahve
  • Waffle
  • Express Teslimat

Nesh Waffle

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
114 nolu sok 10/A
...Z16.06.2026Çok çabuk geldi. Paketlemesi iyiydi. Güzelce elime ulaştı ama sanırım şeçtiğim bir iki malzemeden olmadığı için koymamışlar.
...n14.06.2026Güzel
...n14.06.2026İyiydi
...K09.06.2026tam tamına 10 dakikada geldi mükemmel Hüseyin hocamız fark kattı herhalde
...n27.05.2026her zamanki gibi çok güzeldi
...n24.05.2026gerçekten çok güzel 🥹🥹 waffledan daha cok tatmin ediyor, meyveler de gayet yeterliydi 🫶🏻🫶🏻
...n21.05.2026Waffle yerine bunu denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum
...n20.05.2026guzel ve lezzetliydi nota dikkat ettiginiz icin teşekkürler
...l19.05.2026yaklaşık 5ten fazla kez sipariş vermişimdir hep güzel geliyor malzemeler eksik gelmiyor meyveler bugüne kadar taze geldi ve kuryeleri hızlı ve samimiler
...a15.05.2026Düşünceli davranmanız güzeldi :)
...r07.05.2026Cok iyiydi
...r06.05.2026Fazla iyiydi
...r06.05.2026Güzeldi meyveler taze notlara bakılıyor.
...n29.04.2026 "ÇOK İYİ"
...n21.03.2026hiç tereddütsuz alin derim baya guzeldii bir daha yemek istiyorim ve cok hizli geldii
...z20.03.2026Super
...a03.03.2026Pops aldım Meyveleri sosu cok boldu o kadar iyiydi ki yavas yedim ki hemen bitmesin diye tekrar siparis edicem insallah tekrar oyle gelir🤩🤩
...ç02.03.2026sipariş vermekte kararsız kalmıştım yorumlardan ötürü ama tıpkı yerinde yediğim gibiydi emeğinize sağlık
...z21.02.2026meyvesi boldu tadı güzeldi
...z18.02.2026Baya hızlı geldi teşekkürler
...p31.01.2026Hızlı ve sıcak geldi teşekkür ediyorum
...m18.01.2026Hala çok seviyorum senelerdir teşekkürler güzel hizmetiniz için <3
...r22.12.2025guzel munchlik
...ı20.11.2025mü kem mel
...r16.11.2025Kurye çok iyi ve çok kibardı ilgisine teşekkür ederiz
...ş28.10.2025wafl iyi. smuti mor değil.zaten çilek+muz nasıl mor olsun.görselden dolayı merak ettigim icin aldım.görsele nasıl koyuyasanız aynisi gelmeli .sırf bu sebepten reklam kuruluna şikayt etsem haklı cikarm
...a26.10.2025Nesh Lotus Pops söyledim tadı efsane olmuş gerçekten Ama 8 topa 370 TL biraz pahalı geldi açıkçası Normalde yanında muzla çilek olur bu sefer bi çilek koymuşlar sadece
...d27.09.2025Güzel tadı ama lotus pops sipariş ettim başka bir şey göndermişsiniz
...r15.08.2025tad efsanneeee fakat cok pahali:((
...n29.06.2025Çok beğendik
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:30
Tuesday12:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0607091384300001