- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Harbiye Şef Dürüm
Harbiye Şef Dürüm Ratings & Reviews
...ç
1 week ago
Notlar dikkate alınarak sipariş gönderiyorlar..Şu an için İskenderunun en iyi Kebap ve ızgara yeri..Tek kelime ile MÜKEMMEL 🙌
- Izgara Tavuk420 TL
...z
2 weeks ago
Her zamanki gibi çok lezzetliydi ellerinize emeğinize sağlık. Siparişimizde küçük bir sorun olmuştu hemen ilgilenip sorunu çözdüler çok ilgili ve samimiler çok teşekkür ederiz.
...a
3 weeks ago
Siparişimdeki notlar dikkate alınmıştı cok teşekkür ederim
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...k
1 month ago
Adamlar bu işin Vakkosu gerçekten elinize sağlık her zaman ki gibi harika
...ç
1 month ago
Karışık ızgara ve Harbiye kebap enfesti..Bu lezzet için teşekkür ederim..Ustaların eline sağlık…
- Harbiye Kebap470 TL
- Karışık Izgara600 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...t
1 month ago
Tatil boyunca hayalini kurdum gelir gelmez valizi açmadan sipariş verdim ama ilk defa kötü geldi üzdü. Puan kırmicam çünkü güzel gelen günlere saydım 🌸
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...a
1 month ago
Çok başarılı mükemmel elinize sağlık
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
- Izgara Tavuk Kanat370 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...t
2 months ago
Gerçekten harika bir işletme ve harika bir lezzet. Notumu dikkate aldığınız için de ayrıca teşekkür ederim🫶🏻🌸
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...n
2 months ago
Dürüm gayet lezzetli ve taze idi. Yanında gelen ikram meze için de teşekkür ederim. aldığınız para helali hoş olsun. İyi çalışmalar dilerim.Harbiye şef dürüm.
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
- Su (50 cl.)30 TL
...u
3 months ago
Sıcacık geldi lezzeti efsane, turşusu da ayrı güzel
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...z
3 months ago
Dürüm çok güzeldi fakat babagannuç fiyatına göre çok az geldi
...r
4 months ago
3 ekmekli ve bol acılı söylemiştim tam istediğim gibi geldi ekmeğinin tadı çok güzeldi çok teşekkür ederim mükemmel bir lezzet haftada en az iki kez yiyorum :)
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
4 months ago
3 ekmekli söyledim öyle geldi ayrıca içinde iki şiş kıyma vardı ve aşırı derecede lezzetliydi çok teşekkür ederim elinize sağlık :)
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...i
4 months ago
her zamanki gibi çok güzeldi ama bir tavsiyem domates çok çiğ idi biraz daha pişirmenizi öneririm ondan puan kırmadım şimdilik ellerinize sağlık
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
ellerinize sağlık mükemmeldi
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
gerçekten mükemmel elleri bol, ayrıca bol acılı dedim zehir gibi geldi ellerinize sağlık
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
içine iki şiş kıyma koyuyorlar ve elleri kesinlikle bol ellerinize sağlık çok güzeldi
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
tek anlamıyla mükemmel, elleri bol
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
neredeyse her gün yiyorum çok güzel sadece çok yavaş geliyor onun dışında sorun yok notlara da dikkat ediyorlar kısaca süper öneriyorum
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...r
5 months ago
ekmeği özellikle çok güzel ama genel olarak 5 yıldızı hak ediyor sadece birazcık yavaş geliyor yemek
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...u
6 months ago
Çok güzel olmuş elinize sağlık yanındaki salatalarıyla tam bir harbiye kebabı
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...z
6 months ago
Böyle bir lezzet böyle bir eli bolluk görmedim hiç bi yerde ellerinize sağlık hersey çok çok güzeldi
- Tavuk Şiş Dürüm230 TL
- Humus180 TL
...l
6 months ago
Gayet güzeldi. Notlara uyulmuştu. Sıcak geldi .elinize sağlık ☺️
- Kuşbaşı Dürüm340 TL
- Mevsim Salata140 TL
...r
6 months ago
Yemek kesinlikle Harbiye'li bir usta tarafından yapılmış gibiydi çok beğendim elinize sağlık.
- Tavuk Şiş Dürüm230 TL
...i
6 months ago
şu piyasada yiyebileceğiniz en lezzetli en temiz en güzel dürüm bence tavsiye ederim. ustanın ellerine sağlık gerçekten çok lezzetli
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...z
6 months ago
mükemmel tat mükemmel ilgi tam zamanında sipariş ulaştı herşey için çok teşekkür ederim. ilgi ve nezaketi için Özge hanıma ayrıca teşekkür ederim 😘🩷
...ş
6 months ago
Lezzet ilgi ve hızlı teslimat için teşekkür ederim 😊
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
...ç
1 month ago
Her şey çok güzeldi ama iki kişi için bir paket turşu koyulmuştu.
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL
- Harbiye Kebap Dürüm Menü450 TL
- Karışık Meze Tabağı300 TL
...ç
3 months ago
Dürüm çok terleme yapmiş .
...r
4 months ago
gayet lezzetli ve acıydı sadece turşu suyu dökülmüştü farklı poşete koyarsanız 5 yıldız hak ediyor
- Harbiye Kebap Dürüm320 TL