rider-banner-icon
  • Döner
  • Tantuni
  • Express Teslimat

Özkan Tantuni

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Turgut Reis Mah. İstiklal Cad. No :2
...n11.06.2026Çok iyi, ekmeği çok daha az olsa daha iyi olurdu
...y09.06.2026Malzemesi boldu yine teşekkürler Özkan tantuni
...y07.05.2026İçi çok boldu gayet iyiydi 10 üzerinden 10
...N17.02.2026Dürümler tam istediğimiz gibi yapılmıştı. Sıcacıktı.Restorantta yediğimiz sıcaklıktaydı. Bifteği de bol boldu. Hakkını vermişler. Kalitesini bozmadı. Kurye ise bir banka çalışanı kadar kibardı☺️
...k21.01.2026Çok lezzetliydi.
...u23.11.2025harika sıcacık geliyor. ellerinize sağlık
...u20.11.2025Özkan bu işi yapıyor mersinde
...r09.10.2025Çok lezzetliydi ve hızlıca teslim edildi, ayrıca hem kurye hem mağazada telefonda görüşen personel çok kibar ve yardımseverdi, teşekkür ediyorum.
...r09.09.2025mükemmel
...k16.08.2025Çabuk geldi.
...r04.08.2025gayet güzeldi teşekkür ederim. basarılarınızın devamını dilerim.
...p05.06.2026hızlı ve eksiksiz getirildi ,lezzeti de güzel
...k14.02.2026Biftek tantuni çok güzeldi ama tavuk tantunilerin özellikle eti çok kuruydu.
...k04.06.2026somun ekmek istediğim halde ekmek ıslak gibi geldi ve tantuni ekmek parçalandı,ayrıca tuzsuz yapıyorsunuz tuz paketi koymuyorsunuz soğanı çok fazla gereksiz doldurmuştunuz keyifli değildi açıkçası
...a23.01.2026Yoğurtlu tantuninin üstündeki sos baya azdı yani yağ diye fısıldamışsınız sanki ama tat güzeldi beğendik
...k18.08.2025notları dikkate alın lütfen
...n20.07.2025her zaman döneri buradan söylerim ama bu sefer biraz kuruydu ve domatesler büyük kesilmişti pek beğenemedim
...r28.06.2025Gelen ekmekler bayattı.
...N21.06.2026sipariş gec geldi biraz
...k12.06.2026üzgünüm ama cok yağlı ve kötüydü
...z02.07.2025Naneler simsiyah olmuştu biraz yağlıydı.
...N13.06.2026Ben kola istedim geri dönülmeden bana şalgam gönderilmiş
...n12.06.2026Yedigimiz en kötü tantuni de yiyemedik direkt çöpe attık et ne olduğu belli değil
...z15.04.2026et ve altındaki pide çok kuruydu.. hâlâ midemiz ağrıyor
...ı29.03.2026Ayranlar gelmedi siparişte eksik geşdi
...s26.03.2026Kola istemiştim Şalgam getirdiler işinizi düzgün yapın iyi günler..
...k11.03.2026Tadı kötüydü asla orda yediğim eski tantuniler gibi değildi. Yemedim attım. Koku ve kötü tat vardı yoğurt biraz bastırıyordu ama farkedilmeyecek gibi değildi.
...e04.03.2026döner eti çok yağlıydı löp löp yağ doluydu kötüydü
...r26.12.2025İçinde sadece domates olsun demiştim ama herşey eklenmiş.
...ı10.10.2025fiş istiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:15

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: