- Çiğ Köfte
- Restaurant Delivery
Çiğ Köfteci Sait
Çiğ Köfteci Sait Ratings & Reviews
...n
1 month ago
elinize sağlık
...a
3 months ago
Kurye biraz geç getirdi onun dışında çiğlöfte el yapımı olduğunu düşünüyorum , beğendim
...r
3 months ago
Çiğköfte muazzamdı çok teşekkürler
- Çiğ Köfte (500 gr.)500 TL
...u
4 months ago
Yani baya iyiydi hediyeniz için de ayrıyetten çok teşeküt ederim hızlıca geldi sipariş süresi yazmayınca korkmuştum ama bundan sonra buradan sipariş vercem gibi biraz daha çiğ köfteyi koyabilirdiniz
- Ayran (1 L.)100 TL
- Doritoslu Duble Çiğ Köfte Dürüm230 TL
- Not availableNaneli Ayran (27 cl.)
...N
6 months ago
Her hafta burdan çiğköfte söylüyorum gerçekten kalitesini ve lezzetini hiçbir şekilde bozmuyor paketlemesi bile harika çok özenli davranıyorlar gerçekten helal olsun
...z
7 months ago
Gayet lezzetliydi yanındaki hediye için teşekkürler.
...u
7 months ago
Gayet güzel içiniz rahat olsun
...ı
8 months ago
10/10
...ş
11 months ago
Kurye icin gelen genc arkadasimiz cok nazik, guleryuzlu ve beyfendiydi. Kendisine cok tesekkur ederiz.
...l
5 months ago
Çiğköfte güzel hediyeniz içinde teşekkürler fakat yeşillikler yıkanmamıştı göbek çok kötü bakmadan gönderilmiş gibiydi
...z
11 months ago
Fazla acıydı marullar kurumuş onun haricinde lezzeti güzeldi
...l
11 months ago
bir turşu eksik geldi. fevkalade efendi bir arkadaş getirdi.
- Çiğ Köfte (400 gr.)400 TL
...i
1 month ago
çigköfte yemedim bol bol yeşillik yedim fısıldadınız sanırım içerisine çigköfte diye
- Şalgam Suyu (30 cl.)60 TL
...a
11 months ago
Ekstra turşu çok kötü ek para verip almayın derim
- Çiğ Köfte (800 gr.)800 TL
- Ayran (1 L.)100 TL
...r
2 months ago
doritoslu gelmedi
...z
3 months ago
sadece yesillik koymuşsunuz çiğköfteyi sanki bisküvi yer gibi katır kutur yedim dürümün içinde çiğköfte bile gözükmüyor
- Ayran (18 cl.)40 TL
...k
5 months ago
Sipariş tam 1 saat 40dk sonra teslim edildi. İptal seçeneği yok restorantı arıyorum telefon kapalı.
...Y
9 months ago
Sipariş verdiğim çiğköfteler tam 1 saat sonra geldi. ve acı olmasını istemediğimiz halde, inanılmaz acıydı. Hiç memnun kalmadığım bir deneyim oldu.

