- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Tavuk
- Express Teslimat
Közz Kanat
Közz Kanat Değerlendirmeler
...l
1 Hafta Önce
Bayıldım başarılı devamını diliyorum 🙏🏻
...ç
4 Ay Önce
Mangalı odamda yaksalar ancak bu kadar sıcak gelebilirdi. Ben biraz lavaş seviyorum, daha fazla olsa harika olurdu ama tavuk mükemmeldi. Ellerine sağlık gerçekten.
- Izgara Tavuk Kanat300 TL
...m
8 Ay Önce
az pişmis içi çiğ gibiydi ama bu restorani seviyorum devam
...m
8 Ay Önce
Bazen garnitür oluyor bazen olmuyor ayni sekilde gramajdada standart pek olmuyor onu cözerseniz çok iyi her sey tavuklarda iyi
...n
8 Ay Önce
Bu Sefer herşeyi Çok Güzeldi Temiz Ve Notum Göz Önüne Alınarak Hazırlanmıştı Lezzetide Çok İyi Ellerinize Sağlık 😍 Kurye Abide Sağolsun Güzelce Ulaştırdı💜
- Izgara Tavuk Kanat300 TL
...ş
8 Ay Önce
Hediye ayranlar için teşekkür ederiz.
- Karışık Tavuk Izgara (1 kg.)650 TL
...N
8 Ay Önce
Güzel beğendim
...u
2 Ay Önce
iyi
- Izgara Tavuk Kanat300 TL
...k
8 Ay Önce
Köfte güzel,bulgur pilavı ve garnitür zayıf
- Izgara Köfte300 TL
...m
8 Ay Önce
tavuk gayet lezzetli ama belirli saat yok ,minumum siparis tutari limiti koymazsanız iyi olur
...n
4 Ay Önce
ürün bilgilerinde Karışık tavuk but ve kanat yazıyordu fakat butda kanalda yoktu sadece sarma ile şiş tavuk vardı ve 1Kg değildi daha azdı ama tadı güzeldi
...m
8 Ay Önce
75 tl lik kupon çok iyi tavuklarda guzel ayni sipariste porsiyon bazen az bazen cok geliyor onuda dengeleseniz iyi olur tesekkurler
- Karışık Tavuk Izgara400 TL
...N
6 Ay Önce
Bir kaşık pilav koyuyordunuz artık onuda koymaz oldunuz
...ı
4 Ay Önce
Kanat pişmemişti
...u
8 Ay Önce
Urfa güzeldi yeşilliği biraz daha yoğun olabilirdi çok boş kalmış Tavuğun içi pembe düzgün pişmemiş yenmedi çöp oldu
- Urfa Dürüm260 TL
...k
8 Ay Önce
Köfte eksik ve gramaj düşmüş pilav konulmamış tatları iyi değildi
...ş
8 Ay Önce
Bana ulaşamadıklarını yazmışlar aramadılar bile neyin ulaşılamaması anlamadım?Kafalarına göre bişeyler yapıp göndermişler
...n
8 Ay Önce
Resmen soğanlı lavas yedim hıc memnun kalmadım
...n
7 Ay Önce
servis konulmamış. lavaş ekmek yok içerik burda yazıldığı gibi değildi. Aşırı soğuktu önceden pişirilmiş beklemiş üründü. Hiç memnun kalmadım rezalet

